אביטן הורחק והשתולל: "באר שבע בזבזה זמן בצורה מטורפת"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

מאמן הפועל חדרה אחרי ההפסד 2:1 לאלופה: "מתסכל מאוד שמרחיקים אותי על דברים שאחרים עושים כל שני וחמישי". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע חיברה הערב (ראשון) ניצחון ליגה שני ברציפות אחרי שגברה על הפועל חדרה 1:2 בחוץ במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל ועשתה צעד חשוב להבטחת המקום בפלייאוף העליון. ניב זריהן (18) ובן שהר (20) נהנו מבישולים של חנן ממן, לוסיו רק צימק (82) והמאמן ניסו אביטן הורחק. 

ניסו אביטן, שהשתולל מזעם בסיום, הסביר: "כשמרחיקים אותי על דברים שמאמנים עושים כל שני וחמישי אז זה מתסכל מאוד. אני מעדיף לא להגיד כלום על השיפוט ועל ההתנהלות, בואו נדבר על כדורגל. באר שבע בזבזה זמן בצורה מטורפת, השופט אמר לי שאני צודק וזה נמשך. יש גם קצת שיקול דעת, זה לא הגיוני שלא נשחק כדורגל במשך מחצית שלמה. תשפטו אתם לבד האם אני מקבל כבוד, זו פעם שנייה שאני מורחק כבר על דברים שכל מאמן בליגה עושה".

היכולת של חדרה: "היינו שווים נקודה במשחק הזה. עשינו שתי טעויות קשות, אבל עשינו את כל מה שאנחנו יכולים ואין לי טענות לשחקנים שלי במיוחד על החצי השני. אני לא חושש ואין 'אם' בכדורגל. זה קורה וקשה לנו לחזור כשאנחנו נותנים ליריבות מקדמה בכל משחק. אנחנו רוצים את הכרטיס לפלייאוף העליון, היינו שם כל העונה והמאבק צמוד ופתוח למרות ההפסד היום. נחכה לראות מה תהיה התוצאה מחר בדרבי.

"ירידת מתח? ממש לא. אנחנו עדיין בגביע ויש לנו משחק חשוב מאוד בעוד שלושה ימים ואנחנו במאבק על הפלייאוף העליון. אנחנו לא נוותר ונילחם עד הסוף. אנחנו רוצים מאוד ולא נקל ראש בכפר קאסם, חצי גמר יהיה עוד הישג עבור הפועל חדרה ובזה אנחנו נתמקד עכשיו".


הרחקה שנייה העונה. אביטן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי