בקריית שמונה חוששים: "נצטרך להיאבק עד הסוף"

תומר קשטן
תומר קשטן | דני מרון

בעקבות ה-0:0 הביתי נגד מ.ס אשדוד שסגר רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, בקבוצה טוענים: "אם לא נתעורר, נמצא את עצמנו עמוק בבוץ ובמקומות שלא רצינו להיות בהם". כעס גדול על חאג'י בארי שהורחק תוך חצי דקה

(גודל טקסט)

תחושות גדולות של אכזבה ותסכול בעירוני קרית שמונה, אחרי התיקו הביתי המאופס אתמול (ראשון) נגד מ.ס.אשדוד. זה היה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון לקריית שמונה, שנמצאת במרחק של חמש נקודות בלבד מהקו האדום.

"אצלנו בבית, זה משחק שאנחנו צריכים לנצח", אמר שחקן בקבוצה, "מצד אחד אשדוד לא התקרבו אלינו והפער נשאר כמו קודם, אבל מצד שני פספסנו הזדמנות טובה לברוח סופית מהקו האדום. נצטרך להיאבק עד הסוף", הוסיף השחקן. בקרית שמונה יש חשש אמיתי מהסתבכות במאבקי התחתית, בעיקר בשל העובדה שקבוצות התחתית מתחילות לצבור נקודות ולצמצם פערים, בשלבים האלה של העונה. "אם לא נתעורר, נמצא את עצמנו עמוק בבוץ ובמקומות שלא רצינו להיות בהם", הוסיף שחקן נוסף.

במועדון יש כעס רב כלפי החלוץ חאג'י בארי, שעלה כמחליף מהספסל והורחק כמה דקות מאוחר יותר, לאחר שספג שני כרטיסים צהובים בתוך חצי דקה. בארי קיבל צהוב ראשון אחרי עבירה שעשה על רומן הבראן מאשדוד ולאחר, כשקיבל את הכרטיס מהשופט לירן ליאני, מחא לעברו כפיים בזלזול וספג את הצהוב השני והורחק. "אנחנו מצפים משחקן לגלות אחריות, בלי קשר אם הוא זר או ישראלי", אמר גורם בקבוצה, "זו הרחקה טפשית שהשאירה את הקבוצה בעשרה שחקנים, במשחק קריטי וחשוב וחבל שזה קרה", הוסיף הגורם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי