מימר: "הגענו להרבה יותר מצבים ממכבי חיפה, היה חסר לנו גרוש ללירה"

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה היה מרוצה אחרי ה-0:0 בדרבי: "הצלחנו לנטרל יריבה איכותית וצברנו נקודה חשובה". בשבוע הבא: הפועל באר שבע בטרנר

(גודל טקסט)

הפועל חיפה רשמה הערב (שני) משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, אך לפחות עצרה את שרשרת ההפסדים עם 0:0 בבית בדרבי נגד מכבי חיפה במשחק שנעל את המחזור ה-24 בליגת העל. שני מחזורים לסיום העונה הסדירה והאדומים מפגרים בנקודה אחרי הפועל חדרה השישית ובשבוע הבא הם ייצאו לבאר שבע למשחק חוץ לא פשוט בטרנר.

שרון מימר סיכם: "אני מרוצה מאוד משחק ההגנה שלנו הערב. הצלחנו לנטרל קבוצה איכותית שנמצאת בכושר יוצא מן הכלל והיה חסר לנו גרוש ללירה בשביל לנצח את המשחק הזה. הגענו להרבה יותר מצבים מהם בחצי השני, אבל לא הבקענו ואנחנו ממשיכים קדימה אל עבר המטרה שהיא עלייה לפלייאוף עליון".

מימר הוסיף: "צברנו עוד נקודה חשובה והפנים כבר קדימה. היה חסר לנו את המטר לכאן או לכאן בחלק הקדמי. איימנו יותר מהם במיוחד בחצי השני, אבל אין לי תלונות. משחק ההגנה התייצב אחרי שני משחקים בהם איבדנו את זה ואני לוקח מפה את הדברים הטובים. היינו במשחק, התוכנית עבדה טוב, אבל היה חסר גרוש ללירה. עד טרנר אלוהים גדול. נצבור אנרגיות ונראה מה יהיה".


מרוצה מהנקודה. שרון מימר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי