ניסו קפילוטו: "הרוחות היו חזקות, רצתי וראיתי שקיות של במבה"

מוחמד אבו פאני עם ניסו קפילוטו
מוחמד אבו פאני עם ניסו קפילוטו | מאור אלקסלסי

בלם הפועל חיפה התראיין ברדיו של 103FM, והתייחס ל-0:0 נגד מכבי חיפה: "לא חגגנו אחרי המשחק, באנו בשביל לנצח". ועל הסיכויים לעלות לפלייאוף העליון: "למרות שאנחנו לא תלויים בעצמינו, אני מאמין שנעשה זאת"

(גודל טקסט)

יממה לאחר התיקו 0:0 המאכזב של הפועל חיפה נגד מכבי חיפה שהשאיר אותה במקום השביעי, שני מחזורים לפני משחקי הפלייאוף, בלם הפועל חיפה דיבר הערב (שלישי) בתוכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס על תנאי מזג האוויר שהפריעו למשחק השוטף, הסיכויים לשוב לשש הראשונות של הכדורגל הישראלי ויחסי הכוחות של מחיזקת הגביע מול קבוצות הצמרת האחרות.

האם חגגתם אחרי התיקו: "לא חגגנו, תמאש קצת רץ לאוהדים בסיום אבל בסך הכל רצינו להודות לקהל שלנו, אבל אין באמת מה לחגוג. אני לא חושב שהסתפקנו בתיקו, הגענו אחרי שני משחקים שלא נראינו בהם טוב. באנו לדרבי שמכבי חיפה ברצף טוב, באנו קודם כל בשביל לנצח".

האם האוהדים של מכבי חיפה השפיעו עליכם: "הקהל של מכבי חיפה לא השפיע, כאשר עולים למגרש לא מתייחסים לאוהדים של היריבה ואתה חושב רק על המשחק".


"הקהל של מכבי חיפה לא השפיע עלי". ניסו קפילוטו עם מוחמד אבו פאני (מאור אלקסלסי)

תנאי מזג האוויר הקשו על המשחק: "הרוח הייתה מאוד חזקה, אני חייב לומר שקרה לי משהו שלא קרה לי בחיים, רצתי במרגש ואז ראיתי שקיות של במבה ושקיות של ארטיק".

הסיכויים לעלות לפלייאוף העליון: "שמנו רגל לעצמינו במשחקים שהפסדנו, אבל אני כן חושב שאנחנו יכולים להוציא תוצאות טובות, אנחנו צריכים לנצח את שני המשחקים. למרות שאנחנו כבר לא תלויים בעצמינו אני מאמין שאם ניקח שש נקודות כן נהיה בפלייאוף. אני תמיד אמרתי שצריך קודם כל להיות לפלייאוף ואז לדבר על ענייני מיקום, ברור שאנחנו יכולים ומאמינים ומקווים לעשות את זה".

גם אם הפועל חיפה תעלה, היא תהיה הקבוצה הכי חלשה: "אני לא מסכים עם זה בכלל. הפועל באר שבע למשל לא הייתה טובה מאיתנו השנה, אנחנו עשינו רצף של 11 משחקים ללא הפסד, נתניה עושה עונה טובה ובכל זאת ניצחנו אותה פעמיים. כרגע אנחנו מסתכלים על בית"ר ועל חדרה, ב"ש עבר רגל וחצי בפנים, אבל אני מקווה שנשיג את הנקודות גם בטרנר".


"שמנו רגל לעצמינו במשחקים האחרונים" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי