1500 אוהדי נתניה הבטיחו את מקומם במושבה, פיניש יפתח

אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה | דני מרון

במועדון מצפים ל-3000 אוהדים נגד מכבי פתח תקווה, גם קניקובסקי יעלה ב-11. מנגד, גיא לוזון צפוי לערוך ארבעה שינויים: שיש, שבתאי, כהן ומזרחי יפתחו: "מאמינים שאפשר להפוך את התוצאה"

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד הצורב ביום שבת למכבי ת"א והפנייה למנהלת הליגה להפעלת ה-VAR בפלייאוף התחתון, במכבי פ"ת השלימו הערב (שלישי) את ההכנות לקראת משחק הגומלין החשוב מחר מול מכבי נתניה, במטרה להמתיק את העונה הלא פשוטה שעוברת על הקבוצה.

המאמן גיא לוזון, ערך אמש לשחקניו אסיפה על המשחק מול מכבי ת"א והתעכב על הטעויות והדברים החיוביים שעשו השחקנים. "מבחינתנו זו הזדמנות להציל את העונה. אנחנו מאמינים שבמשחק אחד אפשר להפוך את התוצאה ולהעפיל לחצי הגמר", אמרו שחקנים במועדון.

לוזון תרגל הערב את ההרכב הפותח למשחק מחר כאשר לא פחות מארבעה שינויים צפויים בהרכב: גל שיש יחזור מהרחקה בגין כרטיסים צהובים היישר להרכב הפותח במקומו של הקפטן נאור פסר. בקישור, פרנק במבוק המורחק ייעדר כשיובל שבתאי יפתח ב-11 ובנוסף גם לידור כהן יפתח במקומו של הריסון מנזלה, כשגם אופיר מזרחי, שלא הרבה לשחק בתקופה האחרונה, ייפתח במקומו של איתי טאקו, כשלוזון יציב מערך מעט התקפי יותר.

ארמנדו קופר, שסבל בחבלה בברכו זכר לפגיעה שספג במשחק מול מכבי ת"א, כשיר להתמודדות ויפתח גם הוא ב-11. מי שלא ישחק הוא הריסון מנזלה שסובל מפציעה קלה במפשעה והוחלט שלא יהיה בסגל על מנת שיהיה כשיר למשחק החשוב ביום ראשון מול הפועל ת"א. הבלם האוקראיני אנטון ברטקוב יערוך הופעת בכורה בסגל.


ארמנדו קופר עם איילון ירושלמי. הקשר הפנמי עשוי לפתוח (דני מרון)

מכבי נתניה צפויה לערוך שני שינויים בהרכב
גם בנתניה השלימו הערב את ההכנות לקראת המשחק, אותו מגדירים במועדון כאחד החשובים של הקבוצה בשנים האחרונות. נכון ליממה לפני המשחק, קצת יותר מ-1500 אוהדים נתנייתים הבטיחו את מקומם לקראת המשחק, כאשר בקבוצה אופטימיים ומעריכים שלפחות 2500 צופים יגיעו, כשגם בשבת קנו 600 אוהדים כרטיסים למשחק מול הפועל ת"א וקרוב ל-1000 נוספים קנו במכירה במקום.

לפי התרגול שנערך הערב באימון המסכם, צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה צפויים לערוך שני שינויים מההרכב שפתח וניצח ביום שבת את הפועל ת"א: גבי קניקובסקי יחזור להרכב הפותח במקומו של יחמיר היקה ואילו מוטי ברשצקי יפנה את מקומו לסתיו פיניש, כשבנתניה יקפידו על מערך הגנתי יותר במטרה לא לספוג.

הבלם דודי תירם, שסובל מפגיעה בשריר הארבע הראשי, עבר בימים האחרונים צילום אולטרסאונד אשר הצביע על מתיחה בשריר, אך הוא יהיה כשיר להתמודדות מחר והחלים לחלוטין.


גבי קניקובסקי ישוב להרכב (דני מרון)

הרכבים משוערים
מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, גל שיש, עומר דנינו, תומאש סיבוק, עיסא סיסוקו, יובל שבתאי, גידי קאניוק, ארמנדו קופר, לידור כהן, אופיר מזרחי, תאי בריבו.

מכבי נתניה: דני עמוס, ג'ונתן בורנשטיין, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', ויקי כחלון, ניקו אולסק, עלי מוחמד, סתיו פיניש, גבי קניקובסקי, גיא מלמד, פאטוס בצ'יראי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי