בלבול מתלבט בין שועה לעוואד: "סכנין תבוא להילחם על החיים שלה"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מכבי חיפה מתכוננת למשחק בשבת נגד נועלת הטבלה, המאמן: "אנחנו רוצים לגרום לקהל שלנו לשמוח וליהנות מקבוצה תוססת ואטרקטיבית". חוזה חדש יוצע לאבו פאני, מאבוקה וגיא חיימוב יחזרו להרכב

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את ההכנות לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין. הקבוצה אומנם הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון אבל המאמן מרקו בלבול אינו מוכן להוריד את רמת הדריכות אחרי התיקו המאכזב בדרבי ואמר לשחקנים: "אנחנו רוצים לסיים במקום הכי גבוה כראוי למכבי חיפה ובכדי להיות שם אז כל משחק מבחינתנו הוא חשוב".

מאוחר יותר סיפר המאמן התייחס המאמן לתוצאת הדרבי בשני האחרון ואמר לאתר הרשמי של הירוקים: "זאת הרגשה של החמצה. הראנו ב-10 הדקות הראשונות שבאנו ליזום, באנו להשתלט על המשחק ובמטרה לנצח. מבחינה הגנתית היינו מאורגנים וטובים. לא אהבתי מה שראיתי בהתקפה, לא היינו מאורגנים ומסודרים ולא היו פעולות חדות מול השער. באנו במטרה לנצח, זו תחושת אכזבה אבל ממשיכים הלאה".

המשך העונה: "המטרה שלנו היא להמשיך ולהשתפר ברמת המשחק. אנו עובדים קשה מאוד באימונים ואני לא אומר את זה כקלישאה. אנחנו רוצים לגרום לקהל שלנו לשמוח וליהנות מקבוצה תוססת ואטרקטיבית. כשנעשה את זה אנחנו נשתפר גם בטבלה. השאיפה שלנו היא ללכת כמה שיותר רחוק ולהצליח כמה שיותר".


מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)

המשחק מול בני סכנין: "אנחנו רואים שבליגה הזו אין משחקים קלים. סכנין תבוא להילחם על חייה כדי להישאר בליגת העל. סכנין תבוא לצופף וראינו את המשחקים האחרונים שלה מול בני יהודה ומכבי ת"א, תוצאות מצוינות עבורם. יש להם שחקנים שיודעים כדורגל. אנחנו מבחינתנו צריכים להתרכז במכבי חיפה ולשחק את הסגנון שלנו, להיות דומיננטיים. נעשה הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית".

בקבוצה מבינים כי צריך לתקן את הרושם מהיכולת החלשה של החלק ההתקפי ומסביב למועדון לחץ כבד מהאוהדים ומקורבים לשתף את ירדן שועה, כשגם נשיא המועדון, יעקב שחר עוקב מקרוב אחרי ההתפתחויות. החלוץ שהוביל את הליגה בכיבוש שערים כשנרכש מבני יהודה טרם קיבל הזדמנות אמיתית בכרמל ורשם רק 97 דקות משחק מאז שהצטרף למועדון, וטרם הוחלט אם יפתח בהרכב ביום שבת. בבני יהודה רשם 1440 דקות משחק, בהם כבש 9 שערים והוסיף 3 בישולים.

בעוד בחלק ההתקפי התלבטות גדולה בין שועה, עוואד ורוקאביצה, גיא חיימוב וארנסט מבוקה שנעדרו מהדרבי בעקבות כרטיסים צהובים יחזרו להרכב. מיש שעוד צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב הוא מוחמד אבו פאני. הקשר שחזר בחודש ינואר מהשאלה בהפועל חדרה, הצטיין במשחק הליגה מול הפועל חדרה לפני שבועיים והיה מנקודות האור הבודדות במשחק מול הפועל חיפה ביום שני. במועדון מרוצים מאוד מהיכולת של הקשר במגרש ובאימונים.


ירדן שועה מחכה להזדמנות. (צילום: מאור אלקסלסי)

אבו פאני מסיים חוזה בסיום העונה וראשי הירוקים צפויים לזמן את הקשר בקרוב לפגישה בה יציעו לו חוזה חדש בדומה לנטע לביא, עופרי ארד, איעד חבשי ושון וייסמן. "אבו פאני חזר למכבי חיפה בזכות ומוערך על ידי הצוות המקצועי וללא ספק גם ראוי להיות חלק מהשלד שיוביל את הקבוצה בשנים הקרובות" אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי