דראפיץ': "רוצים לעשות קפיצת מדרגה". יבוצעו שינויים בהרכב

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי נתניה לקראת בית"ר ירושלים (שבת, 20:25 בספורט3): "למה אנחנו משחקים כל יומיים? זה קורה לקבוצות טובות". על קלינגר: "זה לא אנחנו שנקלקל להם". היקה יזכה לדקות משמעותיות, הבלמים הזרים ינוחו?

(גודל טקסט)

במכבי נתניה יצטרכו לעשות מחר (שבת, 20:25, ישיר בספורט4) הפסקה מהמחשבות על ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה ולחזור להתרכז בליגה כשיארחו את בית"ר ירושלים במטרה לשמור על המקום השני. הבוקר ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ', ולאחר מכן נערך האימון המסכם.

 

מבחינה מקצועית ולאור העומס, מתוכננת רוטציה כך שהבלם ברנקו ורגוץ' שסובל מכאבים בקרסול צפוי לנוח, כשדולב אזולאי אמור לפתוח במקומו. גם טים הויבך עשוי לזכות למנוחה ודודי טוויטו גם כן נמצא בתמונת ההרכב במקומו של ג'ונתן בורנשטיין. בקישור, אחד מבין גבי קניקובסקי לעלי מוחמד יזכה למנוחה, כאשר שאיילון ירושלמי בכל מקרה מתוכנן לפתוח. התלבטות נוספת היא בין אביב אברהם ליחמיר היקה, כשבקבוצה סיפרו שהאלבני נח במשחק מול מכבי פ"ת במכוון במטרה לתת לו דקות בשבת. בחוד ההתקפה, יונס מלאדה, שנכנס כמחליף במושבה ונראה טוב, יפתח כשלצידו פאטוס בצ'יראיי.


במסיבת העיתונאים אמר דראפיץ': "חשבתי מה אני הולך להגיד לשחקנים. אנחנו יכולים לעצור כי הגענו למקום השני ולחצי הגמר ואת ההישג שלנו עשינו וגם עונה טובה יותר מאשתקד, אבל אם רוצים לקפוץ מדרגה אז דברים כאלה קורים. למה אנחנו משחקים כל יומיים? כי אתה משתתף בגביע. גם מנצ'סטר סיטי משחקת הרבה כי היא משתתפת כל המפעלים. קבוצות טובות משחקות כל הזמן ואם נרצה לקפוץ מדרגה אנחנו צריכים להתמודד עם זה. אנחנו רוצים להיות כל הזמן בצמרת הכדורגל הישראלי ומעניין לראות אם השנה נתמודד טוב יותר בפלייאוף העליון".


על הפלייאוף העליון בשנה שעברה: "קיבלנו תבוסות בסוף וניסינו שחקנים צעירים. נתניה צריכה לבוא לפלייאוף במטרה לשאוף להגיע לאירופה. בשנה שעברה באר שבע ומכבי תל אביב ברחו והשנה רק מכבי ברחה. המקום השני נפתח וגם הכרטיס לאירופה. זה יכול להיות משהו יפה".



"המקום השני נפתח וגם אירופה. זה יכול להיות יפה" (יוני אריאלי)


שיחזור חודש פברואר המוצלח: "יש לנו את רב עמי פייקובסקי שלפני חודש נכנס לחדר ההלבשה ואמר לנו: 'חודש אדר נכנס ונראה רק ניצחונות'. באנו ורק ניצחנו, גם אם לא היינו טובים. גם נגד פ"ת לא היינו טובים והשגנו תוצאות. אנחנו שואפים להיות יותר טובים. צריך לעשות רוטציה בגלל העייפות ולא בגלל היכולת. יש שחקנים שבדרך כלל לא בהרכב, אבל לפני שבועיים היו טובים. כל השחקנים נמצאים בסבב. אנחנו רוצים לשחק בהרכב אופטימלי שירוץ 90 דקות".


על הסיטואציה של קלינגר בבית"ר: "כולם בלחץ. גם אנחנו היינו בלחץ לפני פ"ת וגם מחר נהיה בלחץ. זה המקצוע ומאמנים תמיד בלחץ. תמיד אומרים שבבית"ר יש לחץ אבל לחץ יש גם במכבי נתניה. אני חושב שקלינגר שועל ותיק, שלקח אליפות עם מכבי תל אביב וגם היה בליגת האלופות. הוא מתמודד שם יפה ויחד עם חוגג שהגיע בונים שם משהו מיוחד. הם באים לפה כשזה לא תלוי בהם. זה לא אנחנו אלה שנקלקל להם. אנחנו צריכים לבוא לנצח ולהיות במקום השני עד הפלייאוף".

 

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, דולב אזולאי, טים הויבך (דודי תירם), דודי טוויטו (ג'ונתן בורנשטיין), סתיו פיניש (ניקו אולסק), איילון ירושלמי, עלי מוחמד (גבי קניקובסקי), יחמיר היקה (אביב אברהם), יונס מלאדה, פאטוס בצ'יראיי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי