גיא לוזון: "יש שיפור, לא אתן לעצמי ציונים". דנינו סובל מקרע

גיא לוזון
גיא לוזון | תומר חבז

מאמן מכבי פתח תקווה במסיבת עיתונאים לקראת הפועל ת"א(ראשון, 20:15 בספורט1): "לא מסתכלים על הטבלה". ברוסו המוקפא שימש כמתורגן עבור מנזלה: "הכדורגל כאן טוב". לספורט1 נודע שהבלם ייעדר כשלושה שבועות

(גודל טקסט)

לאחר ההדחה המאכזבת ביום רביעי מול מכבי נתניה ברבע גמר גביע המדינה, מכבי פתח תקווה תחזור ביום ראשון לליגה כשתתארח אצל הפועל תל אביב במסגרת המחזור הלפני אחרון של העונה הסדירה (20:15, ישיר בספורט1), כששבוע לאחר מכן היא תפגוש לקרב תחתית לוהט נוסף את מועדון ספורט אשדוד.

במשחק הקרוב תיאלץ מכבי פתח תקווה להסתדר ללא גידי קאניוק המוצהב ובנוסף לכך, כך נודע לראשונה לספורט1, הבלם עומר דנינו שנפצע במשחק מול מכבי נתניה והוחלף במחצית, עבר הבוקר צילום ממנו עולה כי הוא סובל מקרע בשריר הארבע ראשי ועל כן ייעדר כשלושה שבועות

לקראת המשחק, הבוקר ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן גיא לוזון והקשר הריסון מנזלה. "אנחנו לא מסתכלים כרגע על הטבלה, היא לא מעניינת", אמר המאמן בפתח דבריו, "אנחנו רק רוצים לחזור מסלול הניצחונות ולצבור נקודות, כי במצב שלנו בטבלה כל משחק הוא קריטי ומכאן שגם אין מה לדבר על חשיבות המשחק, כי היא ברורה נוכח המצב בתחתית והמשחקים שנותרו עד לסיום העונה".


לוזון. לא מסתכל על הטבלה (תומר חבז)

לוזון סירב להתייחס לטעויות השיפוט נגד הקבוצה, אבל כן התייחס לשינוי שעברה מאז שהגיע: "זה לא עניין של להילחם, כי אין אין שיפור בלחימה, אלא במשחק הקבוצתי. אני לא חושב שאני צריך לתת לעצמי ציונים ולעשות השוואה איך נראתה הקבוצה לפניי ואחריי. אנחנו צריכים להמשיך ולהשתפר. עייפות? אין שום בעיה כזו או של עומס, אנחנו יכולים לשחק גם עכשיו".

עברו בהפועל ת"א: "אני מרוכז אך ורק בקבוצה שלי. נהניתי מאוד בהפועל ת"א, אבל לצער כל הצדדים הסיטואציה לא הסתדרה. לא ברחתי מהפועל ת"א לפני הפירוק, גם כשהתמניתי אמרתי שאשאר כל עוד לא יפגעו לי בהרכב. נוצר קשר מיוחד ביני לבין אותם שחקנים וכשכהם הלכו כבר לא היה טעם שאשאר".

לסיום התייחס המאמן להתנהגותו של אופיר מזרחי לאחר שהוחלף בגביע והשליך את חולצתו בזעם: "אנחנו מטפלים בזה דרך המועדון ולא דרך התקשורת".


מזרחי נגד נתניה. צפוי לעונש על התנהגותו (יוני אריאלי)

לאחר מכן שוחח עם התקשורת הריסון מנזלה: "אני מרגיש טוב בישראל. הכדורגל כאן שונה הצרפתי, אבל הוא טוב", אמר מנזלה באמצעות דידייה ברוסו, הקשר המוקפא ושימש עבורו כמתורגמן מצרפתית, "לא חשבתי שאגיע לישראל בשלב הזה של הקריירה, אבל אני שמח להיות כאן ושחקנים כמו סיסוקו, ברוסו ובמבוק עזרו לי להתאקלם. יש לי חוזה בצרפת בעונה הבאה, אבל כרגע אני מרוכז רק בלהשאיר את מכבי פתח תקווה. אני לא חושב על ירידה ובטוח שנישאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי