אוחיון לשחקניו: "תזהרו מהמסירות של מיכה". רייכרט ישוב ל-11

משה אוחיון
משה אוחיון | לירון מולדובן

מ.ס אשדוד משוועת לנקודות מול מכבי ת"א בשבת (18:05, ישיר בספורט3). המאמן סימן את שחקן המפתח של היריבה. הקשר התאושש מפציעה ומתוכנן לשוב להרכב, התלבטות בין אספה לשפונגין

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תארח מחר את מכבי תל אביב באצטדיון הי"א במסגרת המחזור ה-25 של ליגת העל במשחק אליו צפויים להגיע מעל 4000 צופים. הקבוצה מעיר הנמל, שמדורגת במקום ה-13, נמצאת מתחת לקו האדום עם 22 נקודות, רק 3 נקודות פחות ממכבי פ"ת והפועל תל אביב שישחקו אחת נגד השנייה ביום ראשון, וארבע נקודות פחות מהפועל רעננה, שתארח בראשון את הפועל חדרה.

שחקן בקבוצה: "כולנו יודעים שמשחק נגד מכבי תל אביב אינו דומה לשום משחק אחר. העונה מכבי תל אביב מעל הליגה, ולנו חשוב לעשות תוצאה שבה נצבור נקודה או שלוש, וככה להעביר את הלחץ אל היריבות שמעלינו".

בשיחות שקיימו המאמנים משה אוחיון ואבי בוחבוט עם השחקנים לקראת המשחק הועבר המסר כי הם פוגשים את האלופה שבדרך שיודעת לנצח בכל מגרש, ולכן צריך למזער את מספר הטעויות במשחק ובעיקר בהגנה. "למכבי תל אביב שחקני הכרעה מעולים כמו אצילי אופואדו ועטר, שכל אחד מהם יכול לתרגם מסירה של דור מיכה בקלות לשער", אמר אוחיון. 


חוזר לעזור לאשדוד במאבקי התחתית. בן רייכרט ( מאור אלקסלסי) 

מ שייעדר ויהווה חיסרון משמעותי בהגנה הוא הבלם עוביידה חטאב, שהורחק בכרטיס אדום בתיקו המאופס נגד עירוני קריית שמונה, כאשר הקשר איסו לינגנה יוסט לעמדת הבלם במקומו. מי שאמור לשוב להרכב הפותח לאחר שהחלים מפציעה של למעלה מחודש הוא בן רייכרט שתורגל על חשבונו של לאונרד אווסו. כמו כן, צמד המאמנים יחליט רק בהתכנסות לקראת המשחק מחר, על זהות השחקן שיאייש את עמדת המגן הימני, כאשר ההתלבטות היא בין יצחק אספה ליובל שפונגין.

הרכב משוער יואב ג'ראפי, יצחק אספה, ניר ברדע, איסומאילה לינגאנה, גיל כהן, בן רייכרט, דן ביטון, רועי גורדנה, בנצי מושל, דין דוד, גל צרויה.



באשדוד חוששים מהמסירות של הקשר. דור מיכה (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי