ריאן צפוי לפתוח נגד בני יהודה, גארסיה יחזור לסגל

תומר קשטן
תומר קשטן | דני מרון

קריית שמונה רוצה לחזור למסלול הניצחונות ולהתרחק מהקו האדום מחר נגד בני יהודה. תומר קשטן מתלבט: יואל אבוחצירה או מוחמד שכר בהרכב הפותח

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה, שלא ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים שלה בליגה, תתארח מחר אצל המדורגת שנייה בטבלה, בני יהודה ומקווה לחזור למסלול הניצחונות. הצפוניים שחלמו להגיע לפלייאוף העליון, מתמודדים כיום עם מציאות חדשה וקרובים חמש נקודות בלבד, לקו האדום, כאשר הפסד נוסף וניצחונות של קבוצות התחתית מחר, יסבכו עוד יותר את הקבוצה.

המאמן תומר קשטן, צפוי לערוך מספר שינויים, לעומת ההרכב שפתח בתיקו הביתי המאכזב נגד אשדוד, בשבוע שעבר. איסמעיל ריאן שלא פתח, צפוי לשוב להרכב, ויפתח לצידו של שמעון אבוחצירא בחלק הקדמי. עדין לא ברור מי יהיה השלישי, שישלים את החלק הקדמי, כאשר ההתלבטות היא בין יואל אבוחצירא ומוחמד שכר.

ארבעה שחקנים, עדן שמיר, עומר לקאו, וובה בראון וסמואל בראון, מתחרים על שלושה מקומות בקישור האחורי. חאג'י בארי המורחק יעדר, אבל קשטן יקבל בחזרה לסגל, את החלוץ לוי גארסיה, שמנסה להתאושש מפציעה ארוכה. מי ששוב יחסר הוא מלך הבישולים של הקבוצה, הקשר האלבני ואלון אחמדי, שעדיין לא החלים מקרע ברצועה הצידית בברכו.


ריאן יחזור להרכב. (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: דזיוגאס ברטקוס, איאד אבו עביד, חורחה מורסיו, עידן נחמיאס, קובי מור (אורי מגבו), סמואל בראון, וובה בראון, עדן שמיר, איסמעיל ריאן, מוחמד שכר(יואל אבוחצירא), שמעון אבוחצירא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי