דריכות שיא בחדרה: "המשחק נגד רעננה על עונה שלמה"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

בקבוצתו של ניסו אביטן בטוחים שניצחון על הפועל רעננה יבטיח מקום בפלייאוף העליון. מתיאוס יפתח במרכז ההגנה, התלבטות בין אודווה לעמאש

(גודל טקסט)

הפועל חדרה תערוך היום (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל רעננה. בקבוצה יודעים כי המשחק מול רעננה הוא צומת דרכים למאני טיים של העונה וניצחון במשחק הזה יבטיח כמעט בוודאות את מקומה של העולה החדשהבפלייאוף העליון. במהלך הימים האחרונים שוחח היועץ המקצועי החדש, אורן גולן, עם השחקנים וביקש מהם לבוא דרוכים ולחזור למסלול הניצחונות מול הקבוצה של מנחם קורצקי.

בחדרה יודעים כי מעבר להצלחה המקצועית, העפלה לשישייה הראשונה תביא גם להצלחה כלכלית, בעיקר בזכות האירוח של מועדונים הגדולים כמו מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע. גם בקרב השחקנים ישנה מתיחות גדולה, ואחד השחקנים אמר לקראת המשחק: "זה משחק על עונה שלמה ואנחנו יכולים להמשיך לעשות היסטוריה אדירה".

מבחינה מקצועית הקבוצה תחסר את מנשה זלקה ודיא לבאבידי משמע עמית כהן יפתח כמגן ימני. הבלם הספרדי דויד מתיאוס יפתח במרכז ההגנה במקומו של ירין פרץ. אליאל פרץ צפוי לחזור להרכב על חשבונו של ויטלי גנון ובהתקפה ישנה התלבטות בין נייתן אודווה לבין סלים עמאש שחזר לאימונים לאחר העימות שהיה לו עם ניסו אביטן בתחילת השבוע.


"משחק על עונה שלמה" (צילום: אודי צטיאט)

הרכב משוער: אוסטין אגידה, עמית כהן, דויד מתיאוס, ויסאם רבאח, מקסים גרצ'קין, ג'ורג' פוצ'יבה, עדן קארצב, אליאל פרץ, נייתן אודווה (סלים עמאש), איילון אלמוג ולוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי