הקהל קרא לניר קלינגר להתפטר: "מה שצריך לקרות יקרה"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אריאל שלום

פנדל ברור לא נשרק לזכות הצהובים שחורים, שנוצחו 3:1 בנתניה ואיבדו ככל הנראה את הסיכוי להשתלב בפלייאוף העליון. האוהדים מאסו במצב וקראו למאמן לסיים את תפקידו: "אי אפשר להילחם בהחלטות שיפוט קשות כל כך"

(גודל טקסט)

העונה העגומה של בית"ר ירושלים הגיעה לשיאה הערב (שבת) עם הפסד 3:1 למכבי נתניה שחיסל את הסיכויים להשתלב בפלייאוף העליון. הקבוצה מהבירה עוד הובילה משער מוקדם של עידן ורד, אך סתיו פיניש, פנדל של פאטוס בצ'יראי (שגם החמיץ מהנקודה הלבנה) ושער של אביב אברהם הפכו את התוצאה וביססו את היהלומים במקום השני בטבלת ליגת העל בתום 25 מחזורים.

לראשונה מאז מונה ניר קלינגר למאמן בית"ר ירושלים לפני ארבעה חודשים, הקהל מאס במצב המקצועי של הקבוצה וקראו לו להתפטר מתפקידו. בדקה ה-78 הקבוצה מהבירה קופחה על ידי השופט שבחר להתעלם מנגיעת יד ברורה של יונס מלדה בתוך הרחבה.

קלינגר המאוכזב סיכם: "לא אומרים כלום לשחקנים כרגע, אני חושב שהם מבינים בעצמם את המצב. חבל שזה המצב כי אני חושב שפתחנו טוב את המשחק ומשום מקום החזרנו את נתניה לתמונה. זה שיבש את התוכנית שלי ואז, במצב שלנו, היינו צריכים להמר ולעשות בלאגן. אני חושב שפתחנו גם את החצי השני טוב. הכדור של יוסי, אם צריך לבקש מישהו שיגיע למצב הזה זה יוסי, לצערי זה לא נכנס. אני לא מתכוון לדבר מילה על השיפוט. לא ראיתי הילוך חוזר ואני לא מתכוון להביע את דעתי".


החמצה גדולה. יוסי בניון (אריאל שלום)

הטעויות נגד קבוצתו: "אנחנו לא בפלייאוף העליון לא רק בגלל השיפוט, אנחנו צריכים לשחק כדורגל הרבה יותר טוב, אבל מצד שני אי אפשר להילחם בהחלטות שיפוט קשות כל כך. זה היה נראה לי פנדל, אבל אולי אני טועה ולכן אני משתדל להיות זהיר. אם היו טעויות, זה חלק ממכלול של דברים שמסביר מדוע אנחנו לא שם. הסיכויים שלנו לא גדולים, אבל צריך להמשיך ולנסות. כל עוד זה לא גמור אז זה לא גמור. אנחנו צריכים לשפר את המשחק שלנו כשאנחנו מובילים ונכנסים טוב כי עשינו שגיאות מטופשות שהכניסו אותנו ללחץ. זה דברים שקורים, אבל חבל".

הוצאתו של שמואל שיימן בהפסקה: "אני חושב שאפשר לראות שבדקות שאין לחץ, אנחנו משחקים יותר טוב. חוסר ביטחון מביא לטעויות וזה דבר שאנחנו מדברים עליו ועובדים עליו. אנחנו מתכננים משחק בלי שגיאות ושמואל קרה לו מה שקרה. כל האווירה מסביב הייתה לא טובה עבורו ואני חושב שהחילוף שלי היה במקום".

עתידו: "נסכם אחרי המשחק האחרון, למה עכשיו? בואו נראה מה יהיה. אתם יכולים לקרוא לזה איך שאתם רוצים, זה לא יהיה חכם לסכם עכשיו. אם יקרו דברים אחרים? סבלנות, תחכו עוד שבוע. עתידי? אני לא מוטרד מזה. מה שצריך לקרות יקרה. זה לא הזמן לדבר על הדברים האלה וזה לא חשוב עכשיו. מה שחשוב הוא שנעשה את כל המאמצים עד הרגע האחרון וכשהעונה תסתיים אנחנו נקבל את ההחלטות. לא על זה צריך לדבר עכשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי