במכבי חיפה מרוצים: "ישנה חשיבות רבה לסגל הרחב שלנו"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

הירוקים שבעי רצון לאחר הניצחון 0:2 על בני סכנין בסמי עופר, שקבע רצף של שלושה ניצחונות ביתיים: "חשוב להראות שהבית שלנו הוא מבצר". מחמאות למנדז'ק וחיימוב. סלליך ינותח ביום שלישי

(גודל טקסט)

שביעות רצון במכבי חיפה לאחר שגברו אתמול (שבת) 0:2 על בני סכנין. זה היה הניצחון הביתי השלישי ברציפות של הקבוצה ומשחק מספר 11 ללא הפסד בעידן מרקו בלבול. "חשוב לנו להראות שהבית שלנו הוא מבצר ורצף הניצחונות הביתיים מוכיח זאת", אמרו בקבוצה.

במועדון חילקו את המשחק לשני חלקים, כאשר לצד דברים חיוביים בחלק ההתקפי, סכנין הגיעה ללא מעט מצבים יחסית בקלות ליד שערו של גיא חיימוב, והשוער הציל את הירוקים מספר פעמים. "חיימוב נמצא בכושר מצוין ואנחנו שמחים שגם היום הוא עזר לנו", אמרו בכרמל. מי שעוד זכה למחמאות היה הקשר ג'ורג' מנדז'ק שחזר להרכב הראשון ופרט לשער שכבש גם היה מצוין במרכז השדה.

מרקו בלבול הסביר אחרי המשחק כי הוא פתח בשיטה של שלושה קשרים ושלושה שחקני התקפה, ולאחר מספר דקות עבר לשיטה של שני חלוצים. המאמן טען: "כבר אמרתי בעבר שנצטרך לשחק במספר שיטות בהתאם למשחק". כהרגלו, בלבול ביצע שינוי בחלק ההתקפי כאשר ירדן שועה פתח לראשונה במשחק ליגה ואילו מוחמד עוואד נכנס רק בדקות הסיום. "ישנה חשיבות רבה לסגל הרחב שלנו ומי שטוב באימונים גם משחק. כל אחד יודע שמקומו לא מובטח", אמרו במועדון.


ג'ורג' מנדז'ק (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, הקשר סינטיהו סלליך ינותח ביום שלישי בבית החולים רמב"ם. השחקן סובל מקרע ברצועה הצולבת ובתחילה דובר כי ינותח בחו"ל אך לבסוף הוחלט כי יעבור את הניתוח בישראל ויעבור את תהליך השיקום אצל ד"ר בצלאל פסקין. בנוסף, בקבוצה מקווים כי פציעתו של השוער עומרי גלזר אינה חמורה ושהוא יחזור במהרה לאימונים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי