קשטן צפוי להמשיך בק"ש, שמיר: "ראויים לפלייאוף העליון"

עדן שמיר
עדן שמיר | מאור אלקסלסי

שביעות רצון בצפון מהשינויים שביצע המאמן, שאמור להמשיך גם בעונה הבאה, ומהיכולת ב-0:1 על בני יהודה, שהותירו לקבוצה סיכוי קטן להתברג בין שש הראשונות. הקפטן שגם כבש: "העונה הזו היא ממש פספוס"

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה רשמה (שבת) אמש את אחד הניצחונות החשובים שלה העונה, לאחר שגברה בחוץ 0:1 על בני יהודה. הניצחון הרחיק את קרית שמונה לשמונה נקודות מהקו האדום, אך חשוב מכך, קירב את הקבוצה מרחק שתי נקודות בלבד מהמקום השישי, כשנותר מחזור אחד לסיום העונה הסדירה ופתאום גם חלום הפלייאוף העליון שוב על הפרק. קרית שמונה תמתין למשחקים של הפועל חדרה והפועל חיפה ואז תדע אם נותר לה סיכוי, במחזור הסיום, כשהיא תארח את מכבי חיפה ותנסה לצבור שלוש נקודות נוספות.

המאמן תומר קשטן קיבל מחמאות גדולות על כך שהצליח לייצב את הקבוצה ולהשיג ניצחון חשוב ביותר, במשחק קריטי של הקבוצה. אם לא יקרה משהו דרמטי לרעה, קשטן, שהגיע באמצע הונה והחליף את חיים סילבס, יהיה זה שיוביל את קרית שמונה, גם בעונה הבאה. המאמן ביצע אמש מספר שינויים בהרכב וקיבל בחזרה את לוי גארסיה, ששב ל-11 אחרי היעדרות של מספר שבועות. גם איסמעיל ריאן, שפתח הצדיק את האשראי שקיבל ובישל את שער הניצחון.

"זה ניצחון חשוב מאוד, שנותן לנו הרבה אוויר", אמר הקפטן עדן שמיר, שגם כבש את שער הניצחון. "כבר התחלנו להרגיש את הלחץ של התחתית והסתכלנו מה עושות קבוצות אחרות. הייתה סיטואציה שלא ניצחנו כמה משחקים ואשדוד וסכנין לקחו נקודות, אז התקרבנו לשם. תמיד טוב להיות תלוי רק בעצמך ואני שמח שקצת התרחקנו משם. דיברנו הרבה לפני המשחק על כך שהרבה זמן לא טעמנו טעם של ניצחון ובמיוחד במשחק עם חשיבות כל כך גדולה, כאשר מתקרבים לשלבי ההכרעה של העונה. העין הייתה כלפי מטה ופתאום יש סיכוי לפלייאוף עליון, אז ידענו את חשיבות המשחק, זה היה סוג של צומת קריטי".


קשטן. זכה למחמאות וצפוי להמשיך גם בעונה הבאה (אריאל שלום)

על הסיכוי להתברג בחלק העליון: "קיבלנו המון שקט מראשי המועדון, גם מאיזי וגם מיוסי (יוסי אדרי, ר"ב), הבנו לבד לקראת מה אנחנו הולכים. הראש חשב איך להתרחק מהתחתית ופתאום מוצאים את עצמנו בסיטואציה, שאפשר להפתיע ולבוא בלי ששמים לב אלינו. זה יכול להיות כיף, אבל עדין יש עוד עבודה לעשות".

השער שכבש: "זה בהחלט בונוס לא רע. הייתי שמח שזה יקרה קצת יותר, אבל היום זה אני, מחר זה מישהו אחר, העיקר שמנצחים. אני מאוד שמח שזה אני הפעם, כקפטן הקבוצה ואחד שעבר עם הקבוצה לא מעט בשנים האחרונות. אני מאוד מחובר למועדון, לאנשים, לעיר, אז זה בא מכל הלב ואני שמח שעזרתי לקבוצה".

"זו לגמרי עונה מוזרה שלנו השנה", הוסיף שמיר וניסה לתאר את מה שעבר על הקבוצה במהלך העונה הנוכחית. "מרגישים חתיכת פספוס, כי מבחינת סגל, יש לנו סגל שראוי וצריך להיות בפלייאוף עליון. סבלנו מפציעות די ארוכות, של הרבה שחקנים, אחמדי וגרסיה ודיניז ואבוחצירה, ואני לא אוהב להשתמש בפציעות כתירוץ, אבל בסופו של דבר זה היה משמעותי. חבל, זה ממש פספוס, כי כשאתה מרחק נקודה או שתיים מהפלייאוף, אתה נזכר במשחק ההוא ובמשחק הזה ואומר שאם היית מנצח את המשחק ההוא או לא סופג גול בדקה 90 במשחק אחר, אז היית במקום אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי