בוחבוט: "בלי שערים לא נישאר בליגה". אכזבה מכמות הקהל

משה אוחיון, אבי בוחבוט
משה אוחיון, אבי בוחבוט | לירון מולדובן

מאמן מ.ס אשדוד הבהיר אחרי ההפסד 2:0 למכבי ת"א: "הפלייאוף התחתון מתחיל כבר נגד מכבי פ"ת, השחקנים רעבים ודואגים לפרנסתם ויגיעו מלאי מרץ"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד נעצרה אתמול בביתה על ידי מכבי תל אביב 2:0 כאשר לא הצליחה להמשיך את רצף צבירת שבע הנקודות משלושת משחקיה האחרונים. הערב (ראשון) תתמודדנה שלוש יריבותיה בתחתית, כאשר מכבי פתח תקווה תארח את הפועל תל אביב והפועל רעננה תשחק מול חדרה, במשחקים שיכולים להגדיל את הפער מקבוצת הנמל לקראת משחקי הפליאוף התחתון. 

באשדוד ישנה אכזבת ענק מהאוהדים כשרק 850 מהם הגיעו ליציעי אצטדיון הי"א לתמוך בשחקנים, וזאת דווקא לאחר היכולת הטובה שהציגה הקבוצה בתקופה האחרונה. המאמן החדש אבי בוחבוט אמר לאחר המשחק: "במחצית הראשונה הקשנו על מכבי וג'ראפי היה מעולה, למרות זאת רצינו שהשוער שלהם יהיה עסוק יותר. כדי שנישאר בליגת העל נזדקק להבקיע שערים, כי בלי שערים לא נישאר בליגה".

בוחבוט, בעל תעודת הפרו, התייחס גם למאבקי הפלייאוף הצפויים לקבוצתו: "אנחנו עם הפנים למשחק הבא נגד מכבי פתח תקווה בחוץ, שם למעשה מתחיל הפלייאוף התחתון עבורנו. יש לנו את גל צרויה, הוא הגיע מהליגה הלאומית והקצב שם אחר, הוא עוד יבקיע בהמשך".


העונה האמיתית מתחילה כבר בשבוע הבא. שחקני אשדוד (לירון מולדובן)

על העבודה בצוותא עם המאמן משה אוחיון אמר: "אנחנו בצוות האימון מדברים באותה שפה ושמים את האגו בצד. משה אוחיון מאמן מצוין ואני לומד ממנו והוא ממני. אני אדם בוגר ולפני המשחק נגד מכבי תל אביב היו פרפרים בבטן והתרגשתי, אבל זה נעלם מיד".

הערב יצפו אנשי הצוות המקצועי והשחקנים בטלוויזיה במשחק בין הפועל תל אביב למכבי פ"ת. שחקן בקבוצה אמר לקראתו: "יחסית, תוצאת תיקו במשחק הזה תהווה את הנזק הקל ביותר עבורנו לקראת הכניסה לפליאוף התחתון. יש לנו אמונה חזקה שנוכל לשרוד בליגה, אנחנו נכנסים למלחמת עולם ספורטיבית , מלחמה על הכבוד מול קבוצות ברמה שלנו, לא כמו מכבי תל אביב וחובת ההוכחה היא עלינו".

מ.ס אשדוד, תסיים את העונה הרגילה מתחת לקו האדום ובפלייאוף תשחק שלושה משחקי בית וארבעה משחקי חוץ. להרכב נגד מכבי פ"ת במחזור האחרון ישוב הבלם המורחק עוביידה חטאב. לעומתו, שגיב יחזקאל וז'והאן מרסיאל עדיין פצועים ולא צפויים ליטול חלק במשחק.


הבלם יחזור לקראת מכבי פתח תקווה .עוביידה חטאב (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי