צפו בתקציר: הפועל ת"א שחטה את מכבי פ"ת עם 0:6

שחקני הפועל חוגגים
שחקני הפועל חוגגים | עדי אבישי

האדומים לא ריחמו על האקס גיא לוזון, מצאו את הרשת שש פעמים לראשונה מזה שבע שנים והגדילו את הפער מאשדוד ל-8 נקודות בתום תצוגת תכלית. קלאודמיר, זיקרי, ספורי, קאיו, עאבד והירש פיצו את הקהל

(גודל טקסט)

כאשר נותרו עוד 24 נקודות בקופה ומשחק אחד לסיום העונה הסדירה, הפועל תל אביב עשתה הערב (ראשון) צעד משמעותי לעבר הישארות בליגות העל ובאותה הזדמנות גם פיצתה את האוהדים שלה שחווים עונה לא פשוטה עם תצוגת כדורגל שלא רואים כל יום. האדומים התעללו במכבי פתח תקווה האומללה של גיא לוזון עם 0:6 בלתי נשכח והגדילו את הפער מאשדוד שמתחת לקו האדום לשמונה נקודות בתום המחזור ה-25.


זו השישייה הראשונה של הפועל תל אביב מאז ינואר 2012, אז היא גברה 3:7 על מכבי נתניה. הפעם האחרונה בה האדומים ניצחו 0:6 הייתה אי שם באוקטובר 2011 מול ראשון לציון. זה גם היה ה-0:6 הראשון בליגת מאז מאי 2016, אז מכבי תל אביב התפוצצה על מכבי חיפה במחזור הסיום של העונה.


החגיגה האדומה נפתחה עם פנדל מוצלח של קלאודמיר פריירה (11), המשיכה עם שער בכורה של רועי זיקרי (30), בעיטה מרחוק של רמזי ספורי (50), דחיקה מקרוב של קאיו (58) גול של אחמד עאבד המחליף (84) והמסמר האחרון היה שייך לשחר הירש שדייק מהנקודה הלבנה (92) וקבע 0:6 מהדהד בסיום.



פיצו את האוהדים. שחקני בהפועל תל אביב (עדי אבישי)


אחרי שני משחקים ללא ניצחון, האדומים סימנו וי בתזמון הטוב ביותר טוב עבורם וניצלו את ההפסדים של מ.ס אשדוד ובני סכנין על מנת להגדיל את הפער מהקו האדום כאמור לשמונה נקודות ו-10 מהמקום האחרון. במחזור הסיום של העונה הסדירה החבורה של קובי רפואה תתארח בטדי אצל בית"ר ירושלים לקרב לוהט אליו היא תגיע במצב רוח מצוין.


גיא לוזון, אקס האדומים, רשם הפסד ליגה שני ברציפות ומכבי פתח תקווה, שחטפה את הפסדה הגבוה ביותר שלה בשנים האחרונות, רחוקה רק חמש נקודות מהקו האדום ונראה שהיא בסכנת ירידה ממשית. בשבוע הבא המלאבסים יארחו במושבה את מ.ס אשדוד לקרב תחתית סופר חשוב על שש נקודות.




אבי לוזון ועומר גולן (עדי אבישי)


הרכבים
הפועל תל אביב:
 רובי לבקוביץ', עידן כהן, אוראל דגני, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, קלאודומיר פריירה, ניר לקס, רמזי ספורי, רועי זיקרי (אחמד עאבד, 74), קאיו (עמנואל בואטנג, 71), נריוס ואלסקיס (שחר הירש, 77).


מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, עיסא סיסוקו, תומאש סיבוק, אנטון ברטקוב, גל שיש, יובל שבתאי, ארמנדו קופר, לירן רוטמן, לידור כהן, הריסון מנזלה, תאי בריבו (אלי אלבז, 76).


מהלך המשחק

דקה 8: מרווין פירסמן הרים כדור מדוד היישר לראשו של קאיו שנגח מחמישה מטרים למשקוף.


דקה 11, הפועל תל אביב עלתה ל-0:1: ברטקוב תפס את אדי גוטליב בחולצה בתוך הרחבה. קלאודמיר ניגש לנקודה הלבנה והכניע בקלות את גיגי.



שער יקר מפז. קלאודמיר (עדי אבישי)


דקה 30, הפועל תל אביב עלתה ל-0:2: קלאודמיר מצא בכדור ענק את כהן, שהרים נפלא וזיקרי המשיך בנגיחה לרשת הגבוהה. שערו הראשון של החלוץ העונה בליגת העל.

 


שער בכורה העונה בליגה העל. רועי זיקרי (עדי אבישי)


דקה 50, חגיגה אדומה במושבה, הפועל תל אביב עלתה ל-0:3: רמזי ספורי בעט מ-25 מטרים כדור שפגע בשחקן הגנה, שינה כיוון וחדר לרשת של גיגי.


דקה 58, הפועל תל אביב עלתה ל-0:4, גיא לוזון המום: כדור חופשי תפס את הגנת מכבי פתח תקווה לא מוכנה, קאיו אמר תודה ודחק מקרוב לרשת.



שחקני הפועל תל אביב חוגגים רביעייה ראשונה העונה (עדי אבישי)


דקה 84, 0:5 מדהים להפועל תל אביב: פירסמן הרים כדור מדויק לעאבד המחליף שהמשיך בנגיעה לרשת. איזה ערב גדול לאדומים.


דקה 92, הפועל תל אביב עלתה ל-0:6 בלתי נשכח: טאגו נגע בכדור בידו בתוך הרחבה והירש המחליף שלח את הפנדל לרשת.



לא מאמין למראה עיניו. גיא לוזון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי