אביטן ביקר: "אני לא אוהב קבוצות שלא משחקות כדורגל"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

אכזבה גדולה בהפועל חדרה, שעלולה לאבד את המקום בפלייאוף העליון אחרי ההפסד להפועל רעננה. קורצקי: "חייבים נקודות, יהיה צפוף בפלייאוף התחתון"

(גודל טקסט)
האם העונה הסנסציונית של הפועל חדרה תיגמר בפלייאוף התחתון? ייתכן מאוד. הערב (ראשון), העולה החדשה נכנעה 1:0 להפועל רעננה משער של קייס גאנם בדקה ה-45, ותתפלל לניצחון של הפועל באר שבע מחר, בידיעה שצבירת נקודות של הפועל חיפה בטוטו טרנר תפגע קשות בסיכויים שלה להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. בשורות רעות נוספות הגיעו בסיום המשחק, כשירין פרץ פונה לבית החולים תל השומר עם חשש לשבר בצלעות.


מאמן הקבוצה, ניסו אביטן לא אהב את היכולת של קבוצתו והיה נראה עצבני בסיום המשחק, כשביקר בצורה חריפה את סגנון המשחק של מנחם קורצקי וקבוצתו. "יש תחושת החמצה, אבל אני לא חושב שניצחון היה מבטיח לנו משהו. אני יכול להגיד שאנחנו עושים את המקסימום, בחצי השני ניסינו לחזור בכל מחיר למשחק, זה לא הספיק לנו הפעם"


יש חשש לקראת המשחק נגד מכבי נתניה בשבוע הבא?
"אני לא מזלזל במכבי נתניה כמו שלא זלזלתי בהפועל רעננה או באף קבוצה אחרת. כל קבוצה כבודה במקומה מונח, אבל אנחנו לא באים להרים ידיים ונעשה את המקסימום נגד כל יריבה".

 

מה לא עבד היום?

"הרבה דברים לא עבדו. אני לא אוהב שלא משחקים כדורגל, שמבזבזים זמן, ותוקעים את המשחק. אני לא אוהב את זה, זה משגע אותי". 


יש כעס על הפועל רעננה?
"הם עושים את העבודה שלהם, אנחנו צריכים לעשות את שלנו".


מרוצים מההגרלה בגביע?
נחכה לחצי גמר, נראה אם אנחנו עוברים ואז נדע אם אנחנו מרוצים.



מנחם קורצקי נשם לרווחה. (צילום: דני מרון)


מהצד הנגדי, מנחם קורצקי חזר לחייך אחרי ניצחון משמעותי במאבקי התחתית
"היה מאוד מאוד קשה, הגיע ניצחון שהוא קטן אבל מאוד מאוד מתוק. מחצית שנייה לא הכי טובה שלנו אבל הדבר הכי חשוב זה היה לשמור על הניצחון וטיפה טיפה לנשום".

 

מה השתחרר הערב?

"עוד לא השתחרר. אני חושב שמחצית ראשונה יכולנו לשים את הראשון יותר מוקדם. חדרה קבוצה מצוינת מאומנת עם חלק התקפי טוב. אני שמח שניצחנו"

 

קייס גאנם חזר לעצמו?

"כן כן, אנחנו עובדים איתו הרבה, הוא שחקן מאוד כישרוני. הוא החלוץ הראשון שלנו ואנחנו סומכים עליו, ניתן לו את כל הביטחון כדי שיצליח".

 

תייצרו יציבות נגד הפועל חיפה?

"אנחנו חייבים, אמנם טיפה ברחנו אבל יהיה מאוד צפוף בפלייאוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי