ברעננה החמיאו למנחם קורצקי: "מסוג המאמנים שלא יוצר לחץ"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אריאל שלום

הקבוצה מהשרון מרוצה אחרי ה-0:1 על הפועל חדרה: "ניצחנו קבוצה ששווה פליאוף עליון ואנחנו רוצים המשכיות", אמר המאמן. עדי נימני הוסיף: "הראש שלנו לא בפלייאוף העליון"

(גודל טקסט)

אנחת רווחה גדולה בהפועל רעננה לאחר הניצחון אתמול (ראשון) על הפועל חדרה 0:1 ששחרר המון לחץ ופתח פער בן שבע נקודות מעל מ.ס. אשדוד שמתחת לקו האדום.

בקבוצה החמיאו למאמן מנחם קורצקי: "הוא מסוג המאמנים שלא יוצר לחץ וכולם מלוכדים מאחוריו. נהיה צריכים עוד לחיצה על הגז כדי להשתחרר סופית ממאבקי הירידה ללאומית ולשחק כדורגל משוחרר והתקפי עד סיום העונה".

המאמן מנחם קורצקי אמר: "לא היה לחץ, אבל הניצחון על הפועל חדרה נותן טיפה אוויר כי כבר היינו בפער של תשע נקודות מעל הקו האדום, זה ירד לארבע בהמשך ועכשיו העלו בחזרה לשבע נקודות, הליגה עדיין בוערת ואנחנו מסתכלים למטה. במחזור הבא של סיום הליגה הרגילה משחק קשה בחוץ נגד הפועל חיפה. ניצחנו את חדרה, קבוצה ששווה פליאוף עליון ואנחנו רוצים המשכיות".


"ניצחנו קבוצה ששווה פליאוף עליון". שחקני רעננה חוגגים (אריאל שלום)

על משחק ההתקפה של קבוצתו: "יש לנו קבוצה עם שחקנים מאוד כישרוניים וברור שמשחק ההתקפה הקבוצתי חייב להשתפר וכשנברח מהתחתית זה ישתחרר. שמח על הגול של קייס גאנם הוא מהחלוצים המובילים שלנו והוא נמצא בכיוון הנכון".

להרכב חזר אתמול המגן הימני עדי נמני שלא שיחק בהפסד 2:0 לבית"ר ירושלים. נמני כמו המגן השמאלי ירדן כהן עברו לפני המשחק מבחן כשירות.

נמני אמר בסיום: "הניצחון נתן אוויר לקראת המשחק בסמי עופר נגד הפועל חיפה. זה נשמע הזוי לאחר הניצחון כי יש זיק של אפשרות שאם ננצח את הפועל חיפה והתוצאות האחרות החל מהערב במשחק בין באר שבע להפועל חיפה ומשחקי המחזור הנועל נהיה בפלייאוף העליון אבל זה לא בראש שלנו. החשוב הוא שהשגנו שוב לאחר זמן רב שלוש נקודות וניצחון להמשך ביטחון.

על כובש השער קייס גאנם: "הוא שחקן מצוין ופוטנציאל אדיר. יש שחקנים נוספים טובים מאוד ומי שנכנס לשחק נותן הכול ואנחנו ממתינים לשובו מפציעה של יוג'ין אנסה".


"מסתכלים על הטבלה למטה". מנחם קורצקי לא חושב על הפלייאוף העליון (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי