מכבי חיפה תנסה להשתחרר מדוס סנטוס לפני תום העונה

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | מאור אלקסלסי

הבלם הברזילאי לא בתכניות של מרקו בלבול וראשי המועדון ייפגשו עם נציגיו בתקווה להגיע להסכם על התרת חוזהו. הפציעה של גלזר לא חמורה, גרשון זוכה למחמאות

(גודל טקסט)

במכבי חיפה מרוצים מהניצחון הביתי 0:2 על בני סכנין ומקווים לרשום ניצחון שני רצוף כשבמחזור הבא יפגשו את עירוני קריית שמונה, בתקווה ששלוש נקודות במשחק הזה יציבו אותם במקום השני ערב סיום העונה הסדירה. "יש לנו שלד שנבנה וכבר נותן את התוצאות הראויות, אבל נרצה לסיים את העונה הזאת עם הישג", אמרו בחיפה, כשהמטרה המוצהרת היא לנסות ולסיים במקום השני וכמובן לשוב לזירה האירופית.

מי שזוכה לאחרונה למחמאות הוא המגן רמי גרשון, שתפס מקום של קבע בהרכב במחזורים האחרונים וזאת לאחר ביקורת קשה שהייתה עליו בשנה האחרונה. "רמי בעל אופי מיוחד והתנהל בצורה מקצוענית ברגעי משבר ואנחנו שמחים בשבילו", אמרו בקבוצה. אגב, גרשון ששימש כקפטן ראשון בתחילת העונה והיה זה שהעביר את הסרט לנטע לביא מתוך הבנה כי הקבוצה צריכה קפטן שהוא גם שחקן בית. כעת ישמש גרשון כקפטן שני אחרי לביא.

לקראת המשחק נגד ק"ש, מי שצפוי לחזור לסגל הוא השוער עומרי גלזר. כזכור, האחרון נפצע בחימום לפני הדרבי בו אמור היה לפתוח והיה חשש שסובל מפריצת דיסק, אבל לאחר שנבדק התברר כי אינו סובל מפציעה חמורה והוא צפוי השבוע לשוב לאימונים מלאים.


גרשון. חזר להרכב וגם ויתר על סרט הקפטן לטובת שחקן בית (

מי שלא בתוכניות הוא הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס, שכלל לא נספר על ידי המאמן מרקו בלבול. דוס סנטוס מחזיק בחוזה לעונה נוספת עם שכר של כ-300 אלף יורו ובחיפה יתחילו בקרוב בשיחות עם נציגיו של השחקן כדי להגיע להסכם על התרת חוזהו עוד לפני סיום העונה. בחודש ינואר עוד ניסו לחפש לבלם קבוצה אחרת, אבל האחרון הודיע כי ברצונו להילחם על מקומו.

בנושא אחר, שחקן העבר ג'ובאני רוסו צפוי להצטרף בקרוב למועדון. רוסו ייפגש עם הנשיא יעקב שחר, שיציע לו להצטרף לפעילות ה'שגרירים' עליה פורסם לראשונה בספורט1. בנוסף, רוסו גם ישמש כדמות המקשרת בין השחקנים לבין הצוות המקצועי והניהולי. "טרם הוגדר תפקיד סופי לרוסו, זה יקרה אחרי השיחה שלו עם שחר" אמרו בסביבתו של הקרואטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי