ריאן: "רק אריק בנאדו ורוני לוי נתנו לי הזדמנות במכבי חיפה"

איסמעיל ריאן
איסמעיל ריאן | ערן לוף

קשר קריית שמונה התראיין בתוכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על המפגש נגד האקסית: "זה תמיד מרגש עבורי לשחק נגדם". וגם התייחס למצוקת האוהדים בקבוצה: "קשה להתרגל לסמי עופר ואז לשחק בלי קהל"

(גודל טקסט)

קריית שמונה ניצחה ביום שבת לראשונה אחרי חמישה משחקים ב-0:1 נגד בני יהודה במושבה, דבר שהחזיר את הסיכויים של הקבוצה הצפונית להשתבץ בין שש הראשונות בליגה. אך למרות זאת, איסמעיל ריאן התראיין בתוכנית הספורט של רדיו של 103FM ואמר כי הקבוצה קודם כל חושבת על מאבקי ההישרדות. וגם דיבר על המפגש נגד האקסית, מכבי חיפה.

איזי אמר שהוא "הכתיב את שיטת המשחק נגד בני יהודה", דעתך: "אני לא יודע על מה אתה מדבר".

קריית שמונה במומנטום חיובי, אתם חושבים שיש אפשרות להגיע לפלייאוף העליון: "אני חושב שבשבועיים האחרונים התחלנו להסתכל יותר למטה מאשר לפלייאוף העליון, נזהרנו מהקו האדום. הסיכויים לא לטובתנו, אבל אם נהיה בפלייאוף נהיה מאוד שמחים".

אתה שחקן מאוד מנוסה, מה הסיכוי שלכם לדעתך: "אני מאוד מאמין, הכל יכול לקרות בכדורגל. יש לנו משחק נגד מכבי חיפה שהוא לא פשוט, אנחנו צריכים לעשות את העבודה בשבת ונקווה שהכל יסתדר מעצמו, לא הכל תלוי בנו".


איזי שרצקי אמר שהוא בחר את המערך. איסמעיל ריאן הכחיש (דני מרון)

איפה היה הפספוס: "נגד בני סכנין, ובחודשיים האחרונים רוב המשחקים שלטנו והיינו יותר טובים, פרט למשחק נגד מכבי תל אביב שלא הופענו בכלל. מי שראה את המשחק נגד מכבי פתח תקווה לא האמין שהם ניצחו 2:0, כי הם הגיעו למצב וחצי, אבל לא בוכים על חלב שנשפך".

לשחק נגד מכבי חיפה זה מיוחד עבורך: תמיד מרגש לשחק נגד מכבי חיפה, לי במיוחד. הייתי במכבי חיפה מאז שהייתי ילד קטן במשך 12 שנים, אני לא כועס על אף אחד ואני שמח מאוד בשביל הקהל שהקבוצה מתחילה להתייצב ולצבור נקודות".

יש צביטה בלב כשאתה רואה שחקני בית כמו נטע לביא ומוחמד עוואד משתלבים שם: "אני יכול להגיד לך שבכל התקופה שלי במכבי חיפה, חוץ מאריק בנאדו, ובתחילת התקופה שלי עם רוני לוי, לא כל כך האמינו בי ונתנו לי את ההזדמנות. לא יודע אם הם עשו טעות, אבל אני לא רוצה להתעסק בזה. אני כרגע במקום אחר וטוב לי, אני מרוכז רק בהצלחה של קריית שמונה".


מתרגש לקראת המשחק נגד מכבי חיפה (ערן לוף)

איך זה לשחק בקריית שמונה: "קשה להתרגל לסמי עופר ולראות 20-30,000 אוהדים, ולשחק בלי קהל. זה שונה. יותר קשה לשחק בלי קהל מאשר עם קהל. כשיש קהל אתה מגיע למשחק, רואה את הטירוף ונדלק. כשאתה לא רואה את הקהל אתה צריך להניע את עצמך, לבוא מהבית ולהרים את עצמך תוך כדי משחק שוב ושוב. הקהל מאוד חסר בקריית שמונה".

מצד שני, יש בזה משהו חיובי: "אני לא אוהב. אני מעדיף לשחק מול קהל".

לא טוב לך שם: "טוב לי מאוד. קריית שמונה מקום מדהים, אם היה טיפה יותר קהל זה היה מקום מושלם".

"הקהל מאוד חסר בקריית שמונה". ריאן מתקשה לעשות את המעבר מסמי עופר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי