פתחו יומנים: אלה מועדי המשחקים במחזור האחרון של הליגה

מחזור 26 של ליגת העל
מחזור 26 של ליגת העל | צילום: הפייסבוק של מנהלת הליגות

העונה הסדירה תגיע לסיומה בסוף השבוע הקרוב, וחמש קבוצות מתחרות על המקום האחרון בפלייאוף העליון. מי תשיג את הכרטיס המיוחל ומי תסמן את העונה ככישלון?

(גודל טקסט)
אחרי הניצחון הערב (שני) של הפועל באר שבע 0:2 על הפועל חיפה, שהשלים את המחזור ה-25 בליגת העל, הושלמה תמונת הטבלה לקראת המחזור האחרון של העונה הסדירה והגיע הזמן לסדר את המשחקים של המחזור האחרון, שיקבעו סופית מי תשחק בפלייאוף העליון ומי בפלייאוף התחתון.


חמש קבוצות הבטיחו את מקומן כבר בין השישייה הראשונה – בני יהודה, הפועל באר שבע, מכבי חיפה, מכבי נתניה וכמובן מכבי תל אביב – וחמש קבוצות עדיין מתמודדות על הכרטיס האחרון: הפועל חדרה, הפועל חיפה, קריית שמונה, בית"ר ירושלים והפועל רעננה.


כל המשחקים בהם מעורבות הקבוצות הנ"ל יתקיימו באותה שעה, בשבת ב-20:30. הפועל חדרה היא היחידה שתלויה בעצמה, כאשר ניצחון על מכבי נתניה יבטיח לה את המקום בפלייאוף העליון. הפועל חיפה תהיה זקוקה לניצחון על על רעננה של מנחם קורצקי ואיבוד נקודות של חדרה, כשבמקרה שנתניה תנצח גם תיקו יספיק לשרון מימר ושחקניו. קריית שמונה, שתפגוש את הפועל חיפה, זקוקה לאיבוד נקודות של שתי הקבוצות מעליה, בעוד בית"ר ירושלים והפועל רעננה יחכו לנס.


לפניכם כל הפרטים על המחזור ה-26 והאחרון לעונה הסדירה בליגת ג'פניקה pic.twitter.com/Np00MsyQG2

— מנהלת הליגות לכדורגל (@IPFL_FOOTBALL) March 4, 2019



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי