בכר: "יש לנו עוד הרבה עבודה". מימר: "תהיה מלחמת עולם"

שרון מימר
שרון מימר | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע חגג לאחר ה-0:2 על הפועל חיפה: "השחקנים לקחו את עצמם בידיים, היינו יותר אגרסיביים". על הפלייאוף העליון: "יצרנו מומנטום". מאמן הקבוצה המפסידה: "השער היה טעות ספציפית של שחקן"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תהיה בפלייאוף העליון, ועכשיו גם יש לה סיכוי להילחם על כרטיס לאירופה. האלופה היוצאת ניצחה היום (שני) 0:2 את הפועל חיפה, שבעצמה הסתבכה ולא תהיה תלויה בעצמה במחזור האחרון.

מאמן באר שבע ברק בכר אמר לאחר הניצחון: "אני שמח על הניצחון, באמת הגיע הזמן. אנחנו עובדים קשה כדי לחזור לעצמנו, ראינו קבוצה יותר ממושמעת, יותר אגרסיבית. שיחקנו נגד יריבה קשה שהסתגרה, אבל מצאנו פתרונות והיינו יצירתיים, במיוחד במחצית הראשונה".

השיפור שחל בשבועות האחרונים: "השחקנים הם אלה שלקחו את עצמם בידיים, אני שמח שהם הבינו את זה ויישמו את הבסיס שלנו, שתמיד היה להיות עוצמתיים".

בכר.
בכר. "ננסה לנצח גם במחזור הבא ואז הלאה" (דני מרון)

המטרות בפלייאוף העליון: "אני לא רוצה לחשוב יותר מדי קדימה, כי אנחנו עדיין במקום הרביעי ויש לנו הרבה עבודה. יצרנו מומנטום טוב ואני לא רוצה לעצור אותו. יש לנו קבוצה מצוינת וננסה לנצח גם במחזור הבא ואז הלאה".

על מאור מליקסון, שהיה בין המצטיינים על המגרש: "אני כבר שלוש שנים אומר שמאור הוא השחקן הכי משמעותי בקבוצה והיום הבנו למה. הוא נותן לנו מהרוח שלו ומהמנהיגות שלו. אני שמח שהוא איתנו".

בצד השני, המאמן המפסיד שרון מימר השלים עם ההבנה שהוא יצטרך לעבוד הרבה כדי להשתחל לפלייאוף: "נכנסנו טוב למחצית השנייה, וזה מאכזב מאוד. אנחנו רוצים להוציא נקודות ממשחק כזה, עשינו טעויות של חוסר ריכוז. חבל לי כי הגענו למצבים והיה יכול להתפתח למשהו אחר. עכשיו צריך להסתכל למחזור הבא, שהולך להיות מלחמת עולם".

מימר.
מימר. "אנחנו שווים פלייאוף עליון" (דני מרון)

העצבים שהפגין לאחר השער הראשון: "השער היתה טעות ספציפית של שחקן, לא משנה שמות, שעשה טעות כזו שאסור לעשות ועליה ספגנו".

החילוף של גילי ורמוט: "החלטתי שצריך קצת כוח טרי וזה היה מתן חוזז, וגילי היה עייף אז החלטתי להוריד אותו".

המבט למחזור האחרון: "אנחנו הולכים למחזור האחרון כשאנחנו צריכים לנצח קודם כל מבחינתנו, ואחר כך נסתכל על המשחקים האחרים. אנחנו שווים פלייאוף עליון, אנחנו קבוצה טובה. חסר לנו טיפה ניצול מצבים כדי להיות שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי