גנאים: "מה שקורה בבני סכנין לא מביא כבוד למועדון ולעיר"

גנאים בדוחא. מבטיח שהאצטדיון יהיה מוכן
גנאים בדוחא. מבטיח שהאצטדיון יהיה מוכן | צילום: ערן לוף

יו"ר המועדון לשעבר התייחס לפיטוריו של דרסיליה ב-103FM: "בתקופתי מאמן סיים את דרכו רק כשהגענו למבוי סתום". על עתידו של מוחמד אבו יונס: "אין אדם שאין לו מחליף"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

מאזן גנאים, יושב ראש בני סכנין לשעבר, דיבר הערב (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לפיטוריו של גיורגי דרסיליה, מצבה המקצועי של הקבוצה ועתידו של מוחמד אבו יונס.

על כך שסכנין פיטרה העונה כבר שלושה מאמנים ראשיים: "כשאני הייתי יושב ראש הקבוצה, מאמן סיים את דרכו רק כשהגענו למבוי סתום ולא היתה ברירה. מה שקורה עכשיו לא מביא כבוד לא למועדון ולא לעיר".

ההתנהלות לאורך העונה: "קל להעביר ביקורת, אני לא רוצה להישמע ככה. התוצאות מדברות בעד עצמן. לא קל לראות את סכנין במקום האחרון. אם אעביר ביקורת יגידו שזה פוליטי כי אני נכשלתי וכו'. כרגע מישהו צריך לקחת אחריות ולהגיד 'אני אשם'. אולי בסופו של דבר הקבוצה כן תשרוד".

ההפסד במחזור האחרון: "הקלף האחרון היה לנצח את מכבי חיפה, לצערי לא היה שיפור בקבוצה וביום ראשון יש לנו את הפועל באר שבע, אולי סוף סוף נצליח לסגור את הפער ולהחזיר את התקווה למועדון ולאוהדים".

מי יחליף את אבו יונס: "לכל אדם יש תחליף. אני מכיר הרבה אנשים שיכולים לקחת את סכנין במצב שלה היום. אבל לא הם צריכים לדבר עם אבו יונס, הוא יו"ר הקבוצה. נראה מה יקרה בהמשך, אין אדם שאין לו מחליף".


לכל אחד יש מחליף. מוחמד אבו יונס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי