מימר: "אין דבר כזה מגיע בספורט, גם לחדרה מגיע לעלות לפלייאוף"

שרון מימר
שרון מימר | אריאל שלום

מאמן הפועל חיפה התייחס במסיבת עיתונאים למשחק הקריטי נגד הפועל רעננה ואמר: "הגענו למשחק שיקבע את העתיד שלנו את המשך העונה". הנהלה תאפשר כניסה חינם לנשים

(גודל טקסט)

לקראת המשחק המכריע בסמי עופר נגד הפועל רעננה, שרון מימר ונס זמיר דיברו הבוקר (חמישי) במסיבת עיתונאים.


שרון מימר פתח את דבריו ואמר: "הגענו למשחק שיקבע את העתיד שלנו את המשך העונה שלנו, אחרי טרנר הייתה אכזבה רבה, אבל שמנו את הדבר הזה מאחורינו אנחנו רוצים לחזור ליהנות מכדורגל, אנחנו רוצים לחזור גם מבחינה מקצועית ומנטלית ונקווה שזה את העבודה שלנו. אני מסכים שהכל היה בידיים שלנו ופישלנו בשישה המשחקים האחרונים אבל צריך לזכור ששיחקנו נגד קבוצות חזקות, יכולנו להשיג יותר כי נראינו טוב ונפלנו בקטנות, אבל יש לנו משחק שאם ננצח כנראה נעלה לפלייאוף העליון ואז נסמן את המטרה שלנו".



על הירידה ביכולת: "זה לא משהו שאפשר לנתח אותו כרגע, לכל הקבוצות יש מומנטום, פתחנו את העונה טוב ויכולנו לדשדש ורק להישאר בליגה, כרגע דברים הולכים טיפה טוב מאשר מה שהיה בעבר. אבל את הבסיס יש ונקווה לשחק ביום שבת את הכדורגל המשוחרר והרגוע שלנו ונקווה לעלות לפלייאוף העליון. אין דבר כזה מגיע בספורט, גם לחדרה מגיע והיא יכולה למצוא את עצמה מחוץ לפלייאוף העליון, ואם לא נעלה כנראה שלא מגיע לנו".



"קשה לנתח את הירידה ביכולת במשחקים האחרונים". שרון מימר (מאור אלקסלסי)


מבחינה מקצועית, הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת נגד הפועל רעננה. מדובר במחזור האחרון של העונה הסדירה ובחיפה אופטימיים כי יגיעו לפלייאוף העליון כאשר חדרה לא תנצח את מכבי נתניה וחיפה תעשה את העבודה בסמי עופר.



המאמן שרון מימר ערך שיחה קלה עם השחקנים ואמר: "בשבת אנחנו יכולים לתקן את הכול. אנחנו צריכים קודם כל לבוא וליהנות. היינו בלחץ בתקופה האחרונה וצריכים לצאת מזה. אל תתייחסו למשחק הזה כאילו זה הצ'אנס האחרון אלא פשוט תיהנו". גם בקרב השחקנים ישנה הרגשה כי הקבוצה יכולה לעשות את העבודה ולמעשה תמתין לתוצאה שתגיע מאצטדיון בנתניה.


מבחינה מקצועית נראה כי הבלם גבריאל תאמאש לא יוכל ליטול חלק במשחק וריקי מיטרבסקי עשוי לפתוח במקומו לצדו של ניסו קפילוטו. מימר טרם החליט אם לבצע שינויים בקישור אבל נראה כי מתן חוזז יחזור להרכב.



עשוי לחזור להרכב. מתן חוזז (מאור אלקסלסי)


בנושא אחר, במועדון האדום מקווים כי קהל גדול יגיע למשחק המכריע של העונה הסדירה ובכדי למשוך קהל גדול ככל שניתן אז נשים יורשו להיכנס למשחק בחינם גם לקראת יום האישה הבינלאומי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי