הפועל רעננה לא מצפה לנס: "חושבים על בריחה מהתחתית"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אריאל שלום

לקבוצה מהשרון ההסיכוי הנמוך ביותר להתברג בפלייאוף העליון מבין חמש הקבוצות הנאבקות, קורצקי עבד על ניצול מצבים עם ההתקפה שכבשה 18 שערי ליגה בלבד. התלבטות בין זמאן לארשיד, אנסה ייעדר

(גודל טקסט)
הפועל רעננה תנעל מחר (שבת) את הליגה הסדירה עם משחק חוץ מול הפועל חיפה באצטדיון "סמי עופר" (20:25, פריצות בספורט4) כשיש לה עדיין סיכוי, אם כי הנמוך ביותר, להתברג בפלייאוף העליון מבין כל חמש הקבוצות שחולמות. למרות זאת, ברעננה לא מתרגשים מכך ועבורם המאבק נגד ירידת הליגה נמשך, על אף הפער המבטיח מהקו האדום העומד על שבע נקודות. הפרש השערים של רעננה הוא הגרוע ביותר מבין הקבוצות הנאבקות על הפלייאוף להוציא את הפועל חדרה. לרעננה הפרש שערים מינוס 10, ולהפועל חדרה מינוס 11.


המאמן מנחם קורצקי רוצה לברוח מהתחתית: "מבחינתנו הרבה יותר חשוב לנצח ולברוח מהתחתית ואולי לגמור את הסיפור. המשחק נגד הפועל חיפה הוא משחק שאי-אפשר להתעלם מהחשיבות שלו. אני מעריך שהעולה לפלייאוף העליון תגיע מאצטדיון סמי עופר".


בקבוצה יודעים שהחלק ההתקפי של הקבוצה חייב להשתפר. עד עכשיו רעננה כבשה 18 שערים בלבד, הכמות הנמוכה ביותר מבין קבוצות הליגה. לשם כך במהלך השבוע האחרון תרגלו בעיקר את נושא ניצול המצבים ושיפור היכולת ההתקפית. נציין כי ב-12 ממשחקי הליגה שלה העונה, הפועל רעננה לא הצליח לכבוש. מהמשחק ייעדר החלוץ יוג'ין אנסה שנפצע וסובל מחבלה ברצועת הברך ועשוי לשוב תוך שבועיים. מנגד, לרשות הצוות המקצועי יעמוד החלוץ יואב תומר שהחלים מפציעה. המאמן קורצקי סגור לגבי ההרכב להוציא העמדה האחרונה בחלק הקדמי: מרטין זמאן או כארם ארשיד.



קורצקי. ברעננה לא מצפים לנס (עדי אבישי)


ההרכב המשוער: אסף צור, עדי נמני, בן והבה, עידו לוי, ירדן כהן, בן בנימין, אביחי ידין, מירקו אורמוש, אור דסה, מרטין זמאן (כארם ארשיד), קייס גאנם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי