שועה צפוי להמשיך ב-11, וייסמן בוחן אופציה לדרכון אירופאי

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

החלוץ צפוי לקבל את הקרדיט על חשבונו של עוואד, שיחזור לשיטת שלושת הבלמים לקראת המשחק מול ק"ש בשבת (20:15, ספורט3) וגם: וייסמן מכוון לאירופה בעקבות ההחתמה של גיל יצחק

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל קריית שמונה, ולאחריו תצא לבית מלון בצפון שם תשהה עד למשחק. עם הפסד אחד ב-13 משחקים בכל המסגרות, הירוקים ירצו להמשיך את הרצף נהדר ולעבור משוכה נוספת בדמותה של הקבוצה הכי צפונית בליגה, שמה הם לא ניצחו משנת 2015. יחד עם זאת, בקבוצה מבינים כי קריית שמונה מגיעה דרוכה למשחק ורוצה את הניצחון בכדי לשמור על הסיכוי להעפיל לפלייאוף העליון.

המאמן מרקו בלבול ערך אתמול אסיפה עם השחקנים ודיבר על כך שקריית שמונה צפויה לפתוח במערך התקפי, ולכן צריך להגיע מוכנים טקטית למשחק. מעבר לכך נראה, כי בלבול יחזור לשיטת שלושת הבלמים בכדי להימנע מההתקפות המסוכנות של חניכיו של תומר קשטן מחד, ובכדי להפעיל את המגנים בהתקפות מעבר מאידך. סיבה נוספת לשינוי המערך היא העובדה שמוחמד אבו פאני ייעדר בגלל צהובים. 

בחלק ההתקפי לא צפויים שינויים כאשר ישנה התלבטות בין מוחמד עוואד לבין ירדן שועה, אך נראה כי האחרון ימשיך לקבל את הקרדיט ב-11. בכל מקרה, אצל בלבול קיימת גם האפשרות לשינוי מערך במהלך המשחק כפי שקרה במפגש מול בני סכנין בשבת האחרונה. 


יחזור לשיטת שלושת הבלמים שהביאה יציבות למכבי חיפה. מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)

מי שככל הנראה ימתין להזדמנות שלו על הספסל הוא החלוץ שון וייסמן שמנהל שיחות עם מכבי חיפה לגבי חוזה חדש. כידוע, חוזהו של החלוץ מסתיים בסיום העונה, והוא אינו ממהר לחתום גם מהסיבה כי במהלך חודש ינואר הוחתם גיל יצחק לקראת העונה הבאה. וייסמן בוחן אופציות בחו"ל ולפיכך בוחן אופציה להוצאת דרכון אירופאי. בקרב השחקנים רוצים להגיע למקום השני ומודעים לחשיבותן של שלוש נקודות בקריית שמונה: "הרצונות של קריית שמונה לא מעניינות אותנו. אנחנו באים לנצח", אמר שחקן בחיפה.


 שוקל את עתידו במועדון הירוק. שון וייסמן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי