ניסו אביטן: "יום קסום להפועל חדרה. מגיע לנו"

אביטן
אביטן | אודי ציטיאט

הפועל חדרה חוגגת את ההעפלה ההיסטורית לפלייאוף העליון, ומסתכל כבר לחצי גמר גביע המדינה. "תהיו בטוחים שהלחץ עבר לנתניה, הוכחנו שיש לנו מה למכור"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה חיה את החלום. העולה החדשה הצנועה עשתה הערב את הבלתי ייאמן כשהעפילה לפלייאוף העליון בעונתה הראשונה בליגת ג'פניקה. למרות שבמחצית החזיקה יתרון 0:2 מבטיח, צמד של גיא מלמד במחצית השנייה סיבך את העניינים, אך בעקבות התיקו של הפועל חיפה נגד הפועל רעננה, מאמן הקבוצה, ניסו אביטן, נשם לרווחה ונתן את האות לחגיגות בסיום.

ניסו אביטן, איך אתה מסכם את הערב הזה?
"יום קסום למועדון שלנו. עבר עלינו חודש קשה, עם הרבה לחץ וזה פגע ביכולת. הכל התנקז למשחק אחד ואני חושב שצריך להוריד את הכובע בפני השחקנים שלנו. מכבי נתניה קבוצה באמת נהדרת, אנחנו רגילים שכלום בחדרה לא הולך בקלות. יום חלומי, אין הגדרה אחרת".

איך התכוננתם למשחק הערב?
"הסברנו לשחקנים שקיים תסריט שלא נגיע לפלייאוף. אני בטוח שחלילה אם לא היינו מצליחים כולם פה היו בוכים. אין מגיע יותר מלנו, כל המועדון. אנחנו מאושרים".

דקות לסיום שלחת את אחד השחקנים לדבר עם הקהל. מה קרה שם?
"היה לנו פלאשבק ממשחק העלייה שנה שעברה. אמרתי לשחקן שילך להטריף את הקהל כי בדקות האחרונות זאת רק מוטיבציה והתלהבות".


"אין מגיע יותר מלנו" (אודי צטיאט)

איך התחושות של האוהדים בעיר?
"היינו צריכים את הקהל איתנו, יש לנו חוויה מול הקבוצות הכי טובות במדינה. אני מקווה שנעשה פלייאוף מכובד, כמובן שחלום הגביע עדיין חי. יהיה קשה".

הערב נתתם קרב רציני ליריבה שלכם בחצי גמר הגביע. שלחתם מסר?
"הוכחנו לעצמנו ולהם שיש לנו מה למכור. הם הפייבוריטים הברורים, אבל הלחץ עבר לצד שלהם. הם צריכים להביא תואר כי הם באמת קבוצה מדהימה, אבל אנחנו נבוא מאוד משוחררים ובאותה נשימה לא נוותר על החלום"


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי