מעמדו של קלינגר מעורער: "נכשלתי במשימה ביג טיים"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים היה מאוכזב מאוד לאחר ההפסד להפועל תל אביב "לא עמדתי במטרה של חוגג ואוחנה, מאוכזב מעצמי". גורמים במועדון טוענים: חוגג טרם קיבל החלטה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים נכנעה הערב (שבת) 1:0 ליריבה השנואה, הפועל תל אביב אל מול הקהל הביתי בטדי. הצהובים ידעו שניצחון יכול להשאיר סיכוי קלוש להשתחל לפלייאוף העליון, אך שער של אחמד עאבד בדקה ה-91 חתם את גורל העונה. ההפסד אמש מצטרף לרשימת האירועים שלא ירצו לזכור העונה בבירה, כשבמוקד, מעמדו של מאמן הקבוצה, ניר קלינגר מתערער משבוע לשבוע.

המאמן עצמו אמר לאחר המשחק: "עצוב מאוד, המשחק הזה היה חשוב, בעיקר לקהל שדחף את הקבוצה וזה היה אכזרי עבורנו. זה יום עצוב וזה מתכתב עם השורה התחתונה. כשהגעתי לבית"ר משה חוגג ואלי אוחנה נתנו לי מטרה של פלייאוף עליון ואולי אף יותר מזה, האמת שזו הייתה השורה התחתונה ובמשימה הזו נכשלתי ביג טיים, אלו החיים".

כשנשאל אם האשמה מוטלת עליו אמר: "אני חושב שצריך להיות הגונים ולא עמדתי במטרה. אני בן אדם שאומר את האמת תמיד בטח ברגע כזה. אני בעיקר לא מרגיש בנוח עם מה שהקהל שלנו מרגיש היום. זה כואב לי אבל זה חלק מהאכזריות של הכדורגל. כואב, זו האמת ואני אומר אותה בצורה הכי ברורה שיש. אני עצוב ממה שקרה היום ובכלל, שלא הצלחתי לעמוד במשימה שהוטלה עלי."


ניר קלינגר. "אני מאוכזב מעצמי" (דני מרון)

על העובדה שההפסד לא שינה את התוצאה: "למרות שההפסד לא משנה כלום, הייתי אומר את הדברים גם אם היינו מנצחים ולא עולים. בשורה התחתונה הדברים ברורים, עברתי מספיק בכדורגל כדי להגיד את הדברים הכי פתוח שיש. אני מאוכזב גם מעצמי".

על עתידו בבית"ר ירושלים: "אני לא יודע, לא חושב על העונה הבאה כי עוד לא סיימנו את העונה הזאת. צריך זהירות בעניין הזה כאשר גם ככה יהיה לחץ .אין פה עניין של מי בנה ומי לא בנה. הליגה הסדירה הסתיימה והאמת צריכה להאמר. זה אחד ההפסדים הכי כואבים שהיו לי בקריירה אני לא רוצה לדבר יותר על העונה הבאה".

על החלטות השיפוט: "החלטות השיפוט היום בשולי הדברים, אני הגעתי לבית"ר כדי להוציא אותה מהפלייאוף התחתון לעליון ואולי אף למעלה מזה ולא עשיתי את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי