אכזבה בהפועל חיפה: "לא מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון"

הפועל חיפה אכזבה
הפועל חיפה אכזבה | bola studio

האדומים כואבים את אי העפלה לפלייאוף העליון: "אם אנחנו לא מנצחים בבית אז לא מגיע לנו להיות שם", ביקורת על משחק ההגנה. אכזבה מקהל מועט שהגיע למשחק

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל חיפה לאחר תיקו ביתי 2:2 נגד הפועל רעננה שקבע סופית שהקבוצה תשחק בפלייאוף התחתון. במועדון הביעו את עיקר האכזבה לאור העובדה שניצחון היה משאיר אותה בשישייה הראשונה.

הבעלים יואב כץ נשמע כואב ואמר: "יש אכזבה מאוד גדולה במשחק הזה. בכלל היו לנו שבעה משחקים ללא ניצחון ורק ניצחון אחד היה מספיק לנו ולא עשינו זאת. ההגנה שלנו הייתה חלשה וניתן את הדעת".

במועדון הביעו לא מעט ביקורת כנגד משחק ההגנה ככלל וגם החלק ההתקפי זכה לביקורת בעיקר על המחצית השנייה. "אם אנחנו לא מנצחים בבית אז לא מגיע לנו להיות שם. לא יכול להיות שאנחנו כמעט ולא מגיעים למצבים וזה לא מתאים לפלייאוף העליון", אמרו בחיפה.


"אם אנחנו לא מנצחים בבית אז לא מגיע לנו להיות שם". גל אראל מאוכזב (דני מרון)

מנגד במועדון הבהירו כי השחקנים צריכים כבר להתרגל לעובדה שהם בפלייאוף התחתון ולהגיע מפוקסים למשחקים מול ביתר ירושלים והפועל תל אביב מהחשש כי לא יסתבכו בתחתית הליגה. כץ: "אנחנו צריכים להילחם נגד הירידה ולהיות מפוקסים בזה. אני לא מתעסק בעונה הבאה וקודם כל רוצה להבטיח את ההישארות".

בין השאר נראה כי הבעלים ימתין מספר משחקים בפלייאוף התחתון עד שישוחח סופית עם שרון מימר לגבי העונה הבאה. הבעלים מעריך את עבודתו של המאמן אבל יקבל החלטה סופית בעוד מספר שבועות.

כידוע אם מימר היה מגיע לפלייאוף העליון אז על פי חוזהו היה נשאר עונה נוספת בקבוצה. אכזבה נוספת במועדון הייתה גם מהקהל כאשר הציפייה הייתה לפחות מ-6000 אוהדים ובפועל הגיעו כ-3600 אוהדים. "ציפינו לשחק באצטדיון עם קהל גדול יותר" אמר קשר הקבוצה גילי ורמוט ואילו במועדון הבהירו: "זה היה אחד המשחקים הכי חשובים של הקבוצה בשנים האחרונות וקהל גדול לא הגיע".


כץ יקבל החלטה סופית על עתידו של מימר בתוך מספר משחקים (bola studio)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי