אכזבה בקריית שמונה: "מסתבר שהגורל היה בידיים שלנו"

תומר קשטן, מרקו בלבול
תומר קשטן, מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מעמדו של המאמן תומר קשטן לאחר פספוס הפלייאוף העליון. שחקן בקבוצה אמר בתסכול: "לא עשינו את העבודה שלנו וזה מבאס מאוד". גרסיה ובארי שלא סיפקו את הסחורה, עשויים לעזוב בקיץ

(גודל טקסט)

אכזבה עצומה בעירוני קרית שמונה לאחר ההפסד הביתי הכואב 3:2 למכבי חיפה, שקבע סופית שהקבוצה תשחק בסופו של דבר בפלייאוף התחתון. ערב המחזור, קרית שמונה הייתה זקוקה לתסריט שבו היא מנצחת את הירוקים ובמקביל הפועל חדרה והפועל חיפה מאבדות נקודות. בעוד יריבותיה במאבק אכן איבדו נקודות וסיימו בתיקו, ק"ש לא עמדה במשימה. הצפוניים נותרו מאוכזבים ומתוסכלים בשריקת הסיום.

הבעלים איזי שירצקי התבטא לאחרונה שבמידה שהקבוצה תעפיל לפלייאוף העליון, חוזהו של המאמן תומר קשטן יוארך באופן אוטומטי. כעת, לאחר הכישלון במשימה, יצטרך הבעלים לחשוב מחדש האם לתת לקשטן, שהצליח לייצב את המערכת ולהרחיק את הקבוצה מהתחתית, עונה נוספת בתפקיד, או ללכת על מאמן אחר שיכין את הקבוצה לקראת העונה הבאה.

"בסוף מסתבר שהגורל היה בידיים שלנו", אמר שחקן בקבוצה, לאחר שהשחקנים שמעו על התוצאות במגרשים האחרים. "כל ארבע הקבוצות שהתמודדו איתנו על הכרטיס לפלייאוף העליון לא ניצחו, אבל לצערי גם אנחנו לא עשינו את העבודה שלנו וזה מבאס מאוד", הוסיף השחקן.


שחקני קרית שמונה. לא עשו את העבודה (מאור אלקסלסי)

בנוסף להחלטה על עתידו של המאמן, יצטרכו במועדון להחליט גם בנוגע לעתידם של מספר שחקנים כדוגמת לוי גרסיה וחאג'י בארי שאיכזבו מאוד בחודשים האחרונים ולא סיפקו את הסחורה. גרסיה סחב פציעה ארוכה ולמרות הברקות מעטות, לא סיפק את המספרים להם ציפו ממנו והיה חלש במשחקים רבים בהם שיחק, וכך גם בארי שהגיע בינואר ולא הטביע את חותמו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי