אוחנה עשוי לרשום דקות ראשונות, אלו מאוכזב ממעמדו

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | דני מרון

הפועל ב"ש רוצה לרשום ניצחון רביעי ברציפות נגד סכנין (20:15, שידור ישיר בספורט4) כשלשירותו של בכר סגל כמעט מלא. הקשר בן ה-23 צפוי לשחק לראשונה העונה, המגן שלא יהיה בסגל משחק שלישי ברציפות קרוב לעזיבה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מכוונת למקום השני, ומחר תחדש את הסתערותה על היעד כשתנסה לחבר ניצחון רביעי ברציפות על חשבונה של סכנין האחרונה בטבלה (ראשון, 20:15, שידור ישיר בספורט1).

לראשונה מזה תקופה ארוכה יעמוד לרשות הצוות המקצועי סגל מלא. למעט חן עזרא המגובס כל השחקנים כשירים, כולל מיכאל אוחנה ומיגל ויטור. נראה שאוחנה ירשום דקות ראשונות על המגרש לאחר היעדרות של 11 חודשים.

כאב הראש החיובי של בכר נובע מאינפלציית הבלמים בקאדר, כשכל החמישה תקינים. שיר צדק שיחק היטב בשבוע שעבר ב-0:2 על הפועל חיפה, כשמילא את מקומו של לואי טאהא המוצהב, ומחר אחד משניהם יפתח לצידו של חתאם אלחמיד. אוהד לויטה שחתם בסוף השבוע לשנתיים נוספות ימשיך בין הקורות.


עשוי לשחק לראשונה מאז חודש אפריל. מיכאל אוחנה (עדי אבישי)

ההחתמה של לויטה והמסרים המרגיעים שהעבירה אתמול אלונה ברקת פיזרו במידה מסוימת את הערפל מעל הבית האדום. ההכנות לעונה הבאה יצאו לדרך. וחזרה לסכנין: בחלק הקדמי הנטייה היא לשמור על השיבוץ הקרבי מהמחזור הקודם.

ג'ון אוגו ומרואן קבהא עשויים לשמור על מקומם בהרכב. מאור מליקסון שהציג מול הפועל חיפה את אחד ממשחקיו הטובים העונה, ינסה לשפר עמדות בטבלת המבשלים של הקבוצה בכל הזמנים. כזכור, הבישול לבן שהר היה ה-75 שלו במדים האדומים, והציב אותו במקום השלישי הכללי.

מנגד, המגן דור אלו שוב לא יהיה בסגל, בפעם השלישית ברציפות, ובסיטואציה הנוכחית נראה שהוא קרוב לקבלת החלטה על עזיבה בתום העונה, בכפוף להסדר כספי עם המועדון. שחקנים בקבוצה התרשמו שאלו מאוכזב מאוד ממעמדו, ומורת רוחו התבטאה בשיחותיו עימם. אלו הגיע לבירת הנגב בשיא הקריירה, לאחר שבתקופתן במכבי פתח תקווה נחשב לאחד המגנים הימניים הטובים בארץ.


מאוכזב ממעמדו. דור אלו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי