משחקי הפלייאוף: פורסמו מועדי 5 המחזורים הראשונים

צ'יקו אופואדו עם מאור מליקסון
צ'יקו אופואדו עם מאור מליקסון | דני מרון

הפועל חיפה תארח את בית"ר ירושלים במחזור ה-27, מכבי תל אביב עשויה לזכות רשמית באליפות נגד מכבי חיפה במחזור ה-28

(גודל טקסט)
לאחר שנסתיימה לה העונה הסדירה בליגת העל, מנהלת הליגות פרסמה את מועדי המשחקים של חמשת המחזורים הראשונים, שיפתחו בשבת הקרובה ויציינו את פתיחת משחקי הפלייאוף.


במשחק שיפתח את המחזור ה-27, תארח מכבי תל אביב באצטדיון בנתניה את הפועל חדרה ( 16:00, שידור ישיר בספורט4). באצטדיון רמת גן תארח רעננה את בני סכנין במשחק שייפתח בשעה 18:00. 15 דקות לאחר מכן, יתקיים המשחק המקביל במסגרת הפלייאוף התחתון, כאשר הפועל תל אביב תארח את מ.ס אשדוד במושבה (18:15, ספורט4). מכבי חיפה ובני יהודה ינעלו את יום המשחקים כשהקבוצה במקום השני תארח את חניכיו של יוסי אבוקסיס מהמקום החמישי (8:30, ספורט4)


ביום ראשון (17.3) יתקיימו שני מפגשים: אחד מהפלייאוף התחתון והשני מהעליון. ב-19:00 הפועל קריית שמונה תארח את מכבי פתח תקווה ושעה ורבע אחרי יפתח מפגש הצמרת כשמכבי נתניה המקומית תארח את הפועל באר שבע (20:15, ספורט 4) ביום שני יינעל המחזור הראשון של משחקי הפלייאוף עם מפגש של שתי הקבוצות המאוכזבות בשעה 21:00 בו תארח הפועל חיפה את בית"ר ירושלים בסמי עופר.


ליגת העל תחזור לקראת סוף החודש (30.3) עם המחזור השני של משחקי הפלייאוף (המחזור ה-28), וזאת לאחר פגרה בת שבוע בעקבות משחקי הנבחרת. הפועל חדרה תפתח את המחזור כשתארח את הפועל באר שבע באצטדיון בנתניה (16:00, ספורט4), ובשעה 18:00 מ.ס אשדוד תשחק בי"א נגד קריית שמונה. חצי שעה לאחר מכן בני יהודה תארח את מכבי נתניה במושבה (18:30, ספורט4), ובקרב הצמרת בפלייאןף העליון תארח מכבי תל אביב את מכבי חיפה בשעה 21:00 למשחק שני שיתקיים באצטדיון בנתניה באותו היום.


לפניכם המועדים המלאים של מחזורים 27 ו-28 בליגת ג'פניקה pic.twitter.com/Xr4rsnNLil

— מנהלת הליגות לכדורגל (@IPFL_FOOTBALL) March 11, 2019

לפניכם מועדי מחזורים 29-30 ומחזור 31 של הפלייאוף העליון pic.twitter.com/hsOmZKTY0F

— מנהלת הליגות לכדורגל (@IPFL_FOOTBALL) 12 במרץ 2019


שלושה מפגשים מהפלייאוף התחתון ישלימו את תמונת המחזור: בראשון תארח מכבי פתח תקווה את הפועל רעננה בשעה 19:00 באצטדיון המושבה. ב-20:30 באצטדיון "טדי" תארח בית"ר ירושלים את משחקה הראשון בתום העונה הסדירה, כשתפגוש את הפועל תל אביב למשחק לוהט (20:30, ספורט1). בשני (01.04), ינעל המחזור ה-28 כשהפועל חיפה והפועל תל אביב תפגשנה ב"סמי עופר" (20:30, ספורט1).


כידוע, מנהלת הליגות הודיעה על שינויים קלים בסדר משחקי הפלייאוף העליון, במטרה שלוועדת הליגה והגביע תהיה אפשרות לשבץ את משחקי שני מחזורי הסיום של העונה בשעה אחידה, למקרה שיהיה צורך בכך. למעשה, הבעיה הייתה ריבוי משחקים באצטדיון בנתניה, כך שלא ניתן היה לקיים את משחקי סיום העונה במקביל.


באשר לשינויי לוח המשחקים, המשמעות היא כי ששת המחזורים הראשונים נותרו ללא שינוי, אולם בארבעת מחזורי סיום העונה בפלייאוף העליון נעשו שינויים: המחזור שיועד להיות האחרון יהיה למעשה המחזור ה-33, במחזור ה-34 לא נעשה כל שינוי, במחזור ה-35 ייערכו המשחקים שבמקור תוכננו למחזור ה-33 ובמחזור סיום העונה ישוחקו המשחקים ששובצו במקור למחזור ה-35.


במחזור ה-36 והאחרון, לאחר השינוי, מכבי נתניה תארח את מכבי חיפה – קרב שעשוי להכריע את זהות סגנית האלופה, ואילו מכבי תל אביב, האלופה שבדרך, לא תסיים את העונה במשחק בית מול בני יהודה, אלא תתארח אצל הפועל באר שבע. כאמור בפלייאוף התחתון לא נעשה כל שינוי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי