לוזון: "הקלה מאוד מאוד גדולה". קאניוק: "משחק על 18 נקודות"

משה אוחיון, גיא לוזון
משה אוחיון, גיא לוזון | עדי אבישי

מאמן פ"ת שחרר לחץ אחרי ה-0:2 הקריטי על אשדוד: "הגבנו כמו גדולים לנוק-אאוט שספגנו מהפועל". הקשר: "עברנו ימים קשים מאוד". בוחבוט: "עצוב ומתסכל, היו טעויות שיפוט, אבל אנחנו עדיין יכולים להישאר בליגה"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה עשתה הערב (ראשון) צעד משמעותי בדרך להבטחת עונה נוספת בליגה העל לאחר שגברה בביתה 0:2 על מ.ס אשדוד והגדילה את הפער בין הקבוצות לשש נקודות. אלי אלבז כבש את הראשון שלו במדי קבוצתו החדשה (11) וארמנדו קופר הכפיל מהנקודה הלבנה (54). בדקה ה-22, במצב של 0:1, אוראל גרינפלד התעלם מפנדל ברור לזכות המפסידה.

גידי קאניוק אמר בסיום: "אני הראה מבואס? חס וחלילה. זה ניצחון חשוב מאוד אחרי תקופה לא טובה ושבוע קשה מאוד. תודה לאל על כך שניצחנו. בתחילת השבוע עברנו יומיים מאוד קשים עם הרבה שיחות ואמוציות שהשתחררו באימון ובחדר ההלבשה. אני שמח שהתאחדנו והוכחנו שאנחנו קבוצה מספיק טובה בשביל לא להיות במקומות האלה. ידענו שזה משחק על 18 נקודות ועכשיו יש לנו את קריית שמונה בחוץ והפנים כבר לשם".

גיא לוזון סיכם: "הקלה מאוד מאוד גדולה. קיבלנו נוק-אאוט רציני לפני כמה ימים ואמרתי לשחקנים שבחיים בכלל מקבלים הרבה מהלומות והחוכמה היא להגיב. הגבנו כמו גדולים וידענו שהיום זה היה משחק על עונה וקרב על שש נקודות. שאפו גדול לשחקנים וכל הכבוד לכולם".


הרבה לחץ השתחרר (עדי אבישי)

התחושות: "יש שתי אפשרויות בחיים. לוותר ולהרים ידיים או להיאבק. אני תמיד בוחר להיאבק ואני שמח שהשחקנים שלי בחרו איתי ביחד וזו הסיבה שאנחנו עם עוד שלוש נקודות היום. המשימה היחידה היא להישאר בליגה וזה כל מה שעומד מול עיניי. באתי לכאן כי היינו בסכנה ירידה ממשית, לא תכננתי לחזור, ואני שמח להיות במועדון הזה ברגעים כאלה. הישארות? הדרך עוד ארוכה מאוד. הפער הוא מצוין, אבל לא מספיק. אפשר לחייך קצת, אבל הדרך מאוד מאוד ארוכה".

אבי בוחבוט המאוכזב הסביר: "זה מאוד מתסכל. אני חושב שעשינו שינויים בחצי השני ונראינו טוב. היינו שווים גול והגיע לנו פנדל כמו שראיתם. הבנתי שלא היה פנדל גם למכבי פתח תקווה. הם עברו לשחק על מתפרצות ואנחנו ניסינו עם כל הכלים והגענו למספיק מצבים. אם היינו כובשים אחד, היינו חוזרים למשחק. הם שיחקו על זמן וזה מתסכל אותנו מאוד. עצוב מאוד, אבל הפנים כבר קדימה".

הסיכויים לשרוד: "אין ספק שהיו טעויות שיפוט, אבל אני לא אדבר על זה. זה מתסכל, יש עוד 21 נקודות בקופה, אם נשחק כמו בחצי השני, מצבנו טוב. קבוצות כמו מכבי פתח תקווה, כמו שהיא שיחקה היום, תאבד עוד הרבה נקודות. אשדוד הראתה בחצי השני כדורגל אחר לגמרי ובדרך הזו אנחנו נלך".

ההתנהגות של ביטון ויחזקאל: "זה משחק תחתית טיפוסי וכולם עם אמוציות. הם נרגעו מהר וזה מסוג המשחקים שגורמים לדברים כאלה. זה לא צריך לקרות, אבל כך קרה. אם נמשיך לשחק כמו בחצי השני ויהיה לנו קצת מזל, אני חושב שאנחנו נישאר בליגה".


הפנים אומרות הכל. בוחבוט ואוחיון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי