גולן: "מאמין שנישאר בליגה", אלבז: "היה קשה על הספסל"

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים | עדי אבישי

הקלה במכבי פ"ת לאחר ה-0:2 על אשדוד: "השחקנים הצליחו לקום אחרי שבע לא פשוט", החלוץ אחרי שער הבכורה: "יותר טובים מהקבוצות שמתחתינו". דנינו יעבור אולטרסאונד ועשוי לחזור לאימונים. וגם: סאגת הפנדל

(גודל טקסט)

הקלה גדולה במכבי פ"ת לאחר הניצחון אמש (ראשון) 0:2 על מ.ס אשדוד שהרחיק את הקבוצה שש נקודות מהקו האדום והעניק מעט אוויר לנשימה. בסיום נכנסו המאמן גיא לוזון ויושב הראש אבי לוזון לחדר ההלבשה, לחצו את ידי השחקנים ובירכו אותם על הניצחון.

"אנחנו גאים בשחקנים אחרי השבוע שעבר עלינו", אמר המנהל המקצועי עומר גולן לספורט1. "הם הצליחו לקום. זה היה משחק של לב ונשמה. זה מאוד מעודד אותנו לגבי ההמשך. היה שבוע קשה ומאתגר, ידענו שצריך לשים את הדברים בצד כי המטרה היא להישאר כמה שיותר מהר בליגה. אני מאמין שנעשה את זה".

"זה עדיין לא מספיק, אנחנו רחוקים מלחגוג", אמרו שחקנים במועדון. "הכל יכול להיות ואסור להיות רגועים. במשחקים האחרונים לא ראינו קמצוץ של כדורגל, הפעם לפחות הראינו משהו".בפ"ת ציינו כי שביעות הרצון הייתה מכלל השחקנים ומהעובדה שהחל מהדקה הראשונה, הם הבינו את משמעות המשחק והיו ראשונים לכל כדור. מי שבלטו לטובה היו הבלם עידן אדהנני, שחזר להרכב לאחר תקופה ארוכה והקשר הריסון מנזלה שבישל את השער הראשון.

גם בפ"ת יודעים שיהיה מאוד קשה להשאיר את הקשר עד תום העונה, לנוכח העובדה שלקבוצה אין עליו אופציה, כאשר מנזלה אף זוכה למעקב ממספר קבוצות בכירות בארץ. גם צוות המאמנים של מכבי נתניה, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, התרשמו מהשחקן ועשויים לעקוב אחר ההתפתחויות.


התרשמו ממנזלה. דראפיץ' וברדה (דני מרון)

מה שהעיב מעט על האווירה היה סאגת הפנדל שקיבלה הקבוצה כאשר הקשר גידי קאניוק רצה לבעוט, אך המאמן גיא לוזון החליט לפני המשחק שמי שיבעט את הפנדל יהיה ארמנדו קופר. מי שהתערב לטובתו של קופר, היה הקשר פרנק במבוק, אך בסופו של דבר, לאחר שכבש, פירגן לו קאניוק והשניים התחבקו. "אמרתי לפני המשחק שארמנדו יבעט. גידי תפס את הכדור ורצה לתת לו את הכדור וחשבו שהוא רוצה לבוא. בסופו של דבר מה שאמרתי קרה, וארמנדו בעט וכבש וזה מה שחשוב," התייחס בסיום למקרה גיא לוזון.

הבלם תומאש סיבוק חש בתחילת המשחק התכווצות בשריר התאומים אך הצליח לסיים את המשחק כשגם הקשר פרנק במבוק סובל מכאבים בברך, אולם ההערכה היא שהשניים יהיו כשירים למשחק מול ק"ש בפתיחת הפלייאוף התחתון. הבלם עומר דנינו ממשיך בשלבי החלמתו מהקרע בשריר הארבע ראשי והבוקר צפוי לעבור בדיקת אולטרסאונד שתעריך את מידת החלמתו. אם הבדיקה תקינה, דנינו יוכל לשוב לאימונים בימים הקרובים, אך בכל מקרה, הוא לא צפוי להיות בסגל למשחק.

אלי אלבז סיפר בסיום: "זה שער ראשון שלי ואני מאוד שמח שעזרתי לקבוצה. זה היה חשוב לי לביטחון וללחץ, כי הגעתי לפה עם ציפיות להיות חלוץ מוביל ולהוביל את הקבוצה להישארות. השבוע שעבר על קבוצתו: "היה קשה מאוד. לקחנו את זה קשה ודיברנו בינינו ועם גיא וזה מה שעושים אחרי הפסד כזה. להתאמן ולשחק אנחנו יודעים וגם מבינים למה הפסדנו. גם גיא וגם אנחנו השחקנים מאמינים בעצמנו והחדירו בנו את האמונה".


שער בכורה במכבי פתח תקווה. אלי אלבז (עדי אבישי)

העונה הלא פשוטה שעוברת עליו: "עברתי תקופה לא קלה בהפועל חיפה. שהגעתי לפה לקח לי קצת זמן. אני יכול להודות שהייתי בטוח בראש שלי, שאני מגיע להיות חלוץ מוביל וקצת הייתי בספסל והיה לי קשה. הורדתי רגל מהגז ולאט לאט חזרתי לעצמי ונותנים לי את כל האמונה והביטחון. כל הזמן מדברים איתי ותומכים בי וזה הכי חשוב".

הניסיון במאבקי התחתית: "גם בשנה שעברה הייתי במאבקי תחתית ביוון כך שאני רגיל. אני רוצה להוכיח על המגרש אני יכול לתרום ברגעים האלה, כי כן הייתי ברגעים האלה ואני יודע מה צריך לעשות". המשך המאבקים: "הפער כרגע לא מספיק. אם טיפה נאבד את הריכוז ואת הנקודות, אז הכל יכול להיות בליגה הזאת. אני מאמין שאם נעשה את העבודה שלנו נישאר בליגה, כי אנחנו קבוצה יותר טובה מהקבוצות שמתחתינו והראינו את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי