בן זקן נכנס לחדר השופטים, ביקורת על הזזת אוחיון

רועי גורדנה
רועי גורדנה | עדי אבישי

העובדה שבוחבוט התנהל גם ב-2:0 למכבי פ"ת כמאמן הראשי הובילה לטענות מתוך המועדון: "הוא חסר ניסיון, טעות ענקית לתת לו להוביל". גורדנה זכה למחמאות

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד תגיע בשבת הקרובה פעם נוספת לאצטדיון המושבה ושוב יהיה זה קרב תחתית גורלי מבחינתה, כשתתארח אצל הפועל תל אביב בידיעה שמעידה נוספת עלולה לחרוץ את גורלה, אחרי שאתמול (ראשון) נכנעה 2:0 למכבי פתח תקווה ופספסה הזדמנות פז להשתוות למלאבסים, שבמקום זאת פתחו פער משמשותי של שש נקודות מהמקום הלפני אחרון בו ניצבת הקבוצה של בוחבוט ואוחיון.

אשדוד עזבה את האצטדיון אמש בתחושות מעורבות של קיפוח מכיוון השופט אוראל גרינפלד ואכזבה מהתוצאה אשר מקרבת אותה בצעדי ענק לליגה הלאומית. בסיום המשחק נכנס הספונסר הראשי של אשדוד ג'קי בן זקן לחדרו של השופט גרינפלד ומחה על שגיאות השיפוט שהובילו להפסד. גורם באשדוד סיפר לספורט1: "נושא הכנסת מערכת ה-VAR למשחקי ליגת העל תהיה מאוחרת עבור מ.ס. אשדוד. ההתאחדות לא נענתה לבקשתנו שהמערכת תופעל גם בפלייאוף התחתון וחבל. הפסדנו למכבי פ"ת שהייתה מרוסקת אחרי הפועל תל אביב וקיבלנו בומבה לפנים במשחק שהיה חובה לנצח. מקווים שלא נרד ליגה בתוך שני מחזורים".

המאמן אבי בוחבוט אמר: "מתסכל שספגנו בפתיחה מהתקפה מתפרצת מאגף ימין של ההגנה, מצב שעבדנו באימונים ונפלנו בהתקפה אחת. באנו כדי לנצח ובמקום זה לא הבקענו משחק שלישי ברציפות. השחקנים חיבקו אחד את השני ונתנו כתף, נתאמן יותר טוב ונחזיק את הביטחון והתשוקה לשחקנים, כי מאבקי הירידה יימשכו עד הסיום ועם טיפת מזל דברים עוד ייראו אחרת".


בוחבוט ואוחיון. במרחק שש נקודות ממכבי פ"ת בעקבות ההפסד (עדי אבישי)

בסביבת המועדון הביעו תמיהה על ההחלטה לתת למאמן תעודת הפרו אבי בוחבוט את תפקיד המאמן הראשי ולהפוך את משה אוחיון לעוזר על הספסל דווקא לאחר שני ניצחונות בהם היה אוחיון על הקווים. "בוחבוט הוא מאמן חסר ניסיון שלא היה מעולם בליגת העל ולתת לו את התפקיד המוביל זאת טעות ענקית", אמרו.

במועדון עדיין לא מדברים בקול רם על מה שנראה ככיוון ללאומית ופרידה כמעט מרוב שחקני הסגל: "הביאו את מרסיאל ממכבי פתח תקווה כשהוא פצוע והיחיד שהתעלה היה רועי גורדנה", אמרו במועדון על הרכש שהגיע בינואר. למשחק נגד הפועל תל אביב ישוב הבלם עוביידה חאטב שסיים עונש של כרטיס אדום וכרטיסים צהובים, אשר השביתו אותו משני המשחקים האחרונים.



גורדנה. היחיד שזכה למחמאות (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי