מימר לשחקנים: "אסור לנו להתאבל, העונה לא הסתיימה"

שרון מימר
שרון מימר | אריאל שלום

בהפועל חיפה מנסים לחזק את המורל בסגל לקראת צמד משחקים מול בית"ר והפועל תל אביב, שלאחריהם יתקבלו החלטות לגבי העונה הבאה. תקציב הקבוצה יקטן, מספר שחקנים וביניהם אזולאי עשויים לעזוב

(גודל טקסט)

הפועל חיפה מנסה להתרגל למציאות החדשה כקבוצת פלייאוף התחתון. במועדון הביעו חשש גדול מירידה דרסטית מבחינה מנטלית בקרב השחקנים, ולכן מאמן הקבוצה שרון מימר ערך שיחה ובה אמר לחניכיו: "אסור לנו להתאבל עכשיו ולא להתעסק בשטויות. העונה עוד לא נגמרה ואנחנו צריכים לעשות את העבודה עד לסיומה".

במועדון מדברים בעיקר על צמד המשחקים הקרובים מול בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, שאם לא תפסיד בהן היא תוכל כמעט סופית להבטיח את הישארותה ובעיקר להימנע ממאבקי תחתית במחזורי הסיום: "עשינו עונה טובה ולא כדאי להרוס אותה דווקא ברגע האחרון", אמרו בקבוצה.

הבעלים יואב כץ הבהיר לאחרונה כי הוא כלל לא מתעסק בעונה הבאה, עד שלא יבטיח את ההישארות, אבל הערכה היא כי תקציב הקבוצה יקטן. נראה כי המאמן שרון מימר יישאר עונה נוספת ושמספר זרים יעזבו את הקבוצה, כאשר גם עתידו של שלומי אזולאי אינו ברור. הקשר שעבר ניתוח בתוספתן צפוי לחזור בשבועות הקרובים ואז למעשה תתקבל החלטה סופית בעניינו.


אזולאי. החלטה לגבי עתידו תתקבל במחזורי הסיום (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי