קאניוק: "עשינו סוויץ' אחרי השישייה מול הפועל תל אביב"

גידי קאניוק
גידי קאניוק | אריאל שלום

לאחר הניצחון בקרב התחתית 0:2 על מ.ס אשדוד, קשר מכבי פתח תקווה דיבר בתוכנית הספורט של 103FM: "דיברנו בתחילת השנה על אירופה, אבל נוצר כדור שלג שלא הצלחנו לעצור"

(גודל טקסט)

לאחר שמכבי פתח תקווה ניצחה אתמול (ראשון) 0:2 את מ.ס אשדוד בקרב התחתית הלוהט של מחזור הנעילה של הליגה הסדירה, קשר הקבוצה גידי קאניוק דיבר בתוכנית הספורט של 103FM: "אחרי השישייה מול הפועל עשינו סוויץ', כי אם היינו מפסידים לאשדוד זו הייתה מכה רצינית מאוד"

טעויות השיפוט נגד אשדוד: "בארבעה או חמישה מהמשחקים האחרונים אנחנו היינו אלה שנפגעו מטעויות שיפוט, הפעם זה היה לטובתנו".

ההתאוששות אחרי השישייה מול הפועל תל אביב: "כל השבוע היו לנו הרבה אספות עם וידאו וראינו איך שיחקנו נגד הפועל תל אביב. אני שמח שהגענו מוכנים למשחק מול אשדוד וניצחנו".

ההידרדרות במהלך העונה: "נוצר כדור שלג שלא הצלחנו לעצור אותו, לא חשבתי שנגיע למצב כזה בתחילת העונה, אין דבר ספציפי שקרה, זה היה הרבה יותר מזה, החלפנו חמישה זרים בינואר והיו המון פציעות. אין לי תשובות איך זה קרה, דיברנו בתחילת שנה על אירופה, אבל אנחנו הפסד רדף הפסד וזה יכול לקרות.


גידי קאניוק. "נוצר כדור שלג שלא הצלחנו לעצור" (אריאל שלום)

החזרה למכבי פתח תקווה: "אני שונה מאחרים, לפני שנתיים עזבתי והגעתי למכבי תל אביב, אבל עדיין יש לי חוזה באוזבקיסטן. אני לא יודע מה יהיה ואני מקווה להתקדם משם. אני טיפה חזרתי אחורה, אבל מבחינתי זו ירידה לצורך עלייה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי