לך פוזנאן פנתה למתיאוס, פוצ'יבה עשוי לשוב לארה"ב

דוד מתיאוס
דוד מתיאוס | האתר הרשמי

הפולנים עוקבים אחרי בלם הפועל חדרה ונציגי הקבוצה צפויים להגיע ארצה ולצפות בו בחצי גמר הגביע, הקשר מבוקש בפורטלנד במדיה שיחק בעבר. חילוקי דעות בקרב השחקנים בעקבות המנוחה שניתנה: "עשינו את שלנו"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה חגגה השבוע עלייה היסטורית לפלייאוף העליון, אבל תצטרך לרדת לקרקע במהרה כי כבר בשבת תשחק מול המוליכה והאלופה שבדרך, מכבי תל אביב (16:00).

נראה כי במועדון הורידו הילוך לאחר השגת המטרה, כשלמעשה היום ומחר ינוחו השחקנים ורק ביום חמישי הם יגבירו את ההכנות לקראת המשחק – מאמן הקבוצה ניסו אביטן כלל לא יהיה בארץ, אלא ייצא לחופשה קצרה במהלכה יצפה במשחק ליגת האלופות בצוותא עם בנו שחגג לא מזמן בר מצווה.

בקרב השחקנים קיבלו ברגשות מעורבים את ההחלטה להקל בעומס לקראת המשחק מול מכבי ת"א ולפני פגרת הנבחרות, כשמצד אחד היו שטענו שמדובר באווירת סוף עונה ללא צורך, ואילו אחרים טענו שמדובר בחופשה קלה לאחר עומס גדול ולחץ שהצטבר בשבועות האחרונים: "עשינו את שלנו העונה, מותר לנו לנוח", אמרו המצדדים בהחלטה.


אביטן ושחקני חדרה חוגגים. "אווירת סוף עונה" (אודי ציטיאט)

ואם הוזכרה אווירת סוף עונה, אז בחדרה יודעים כי רבים משחקני הסגל יזכו לביקוש רב בקיץ וביניהם גם הבלם דויד מתיאוס, שלספורט1 נודע כי הקבוצה הפולנית לך פוזנאן פנתה אליו בניסיון לצרפו. כידוע, מתיאוס מסיים חוזה בסיום העונה ובחדרה טרם שוחחו עמו לקראת העונה הבאה. עוד נודע כי נציגי הקבוצה הפולנית, שמדורגת במקום החמישי, צפויים להגיע למשחק חצי גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה כדי לעקוב מקרוב אחר השחקן. בסביבתו של הבלם סיפרו כי העונה נרקמה מערכת יחסים מיוחדת בינו לבין מאמן חדרה ניסו אביטן ושבכוונת מתיאוס לערוך שיחה עם מאמנו בנושא, כשהצעה משודרגת מהמועדון תשאירו לעונה נוספת.

זר אחר שאינו צפוי להמשיך הוא הקשר ג'ורג' פוצ'יבה, שמבוקש בקבוצת פורטלנד מליגת ה-MLS. הקשר שיחק בקבוצה בעונת 2015 ולא מן הנמנע שיחזור לקדנציה נוספת בארה"ב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי