אכזבה בנתניה: "מפתיע שבנבחרת מתעלמים מאיתנו"

מכבי נתניה
מכבי נתניה | אריאל שלום

בשורות המדורגת שלישית בטבלה תוהים כיצד אפילו עמוס לא ברשימה: "אי אפשר להבין את זה". פיניש ייעדר נגד בני יהודה עקב צבירת כרטיסים צהובים, החלה מכירת מנויים למשחקי הפלייאוף העליון

(גודל טקסט)

שחקני מכבי נתניה זכו אתמול (שני) ליום חופש והיום הקבוצה תשוב לאימונים, כשבקבוצה רוצים לשכוח מהמשחק הפחות טוב ביום שבת מול הפועל חדרה שהסתיים בתיקו 2:2, לקראת משחקי ההכרעה בפלייאוף העליון ומשחק הגביע. בנתניה התאכזבו מאוד לגלות שאף שחקן של הקבוצה שמדורגת במקום השלישי בטבלה לא זומן לסגל הנבחרת לקראת המשחקים מול סלובניה ואוסטריה בסוף החודש.

השוער דני עמוס, שהיה בסגל הנבחרת בזימונים האחרונים, לא זומן הפעם, אבל נותר בהיכון למקרה שתהיה פציעה. "זו בושה, מפתיעה מאוד ההתעלמות", אמר גורם במועדון. "במיוחד לגבי דני, שהיה בסגל כל כך הרבה זמן. אי אפשר להבין את זה".

לקראת המחזור הקרוב, לקבוצה בעיה לא פשוטה בגזרת הצהובים. לא פחות מארבעה שחקנים (ויקי כחלון, דודי תירם, גבי קניקובסקי ואביב אברהם) סוחבים ארבעה כרטיסים צהובים וצריכים להיזהר לא לספוג כרטיס צהוב במשחק הליגה הקרוב מול הפועל ב"ש, מה שיגרור היעדרות מחצי גמר הגביע מול הפועל חדרה.


עמוס. בנתניה התאכזבו עבורו (דני מרון)

שחקנים נוספים כמו דולב אזולאי, פאטוס בצ'יראיי, מוחמד זבידאת, ברנקו ורגוץ' ודני עמוס, רחוקים שני צהובים מהרחקה ובכלל, נראה שנתניה עשויה להחסיר לא מעט שחקנים בשלבי ההכרעה של העונה. מי שייעדר מהמשחק מול בני יהודה לאחר פגרת הנבחרות, הוא הקשר סתיו פיניש, שצבר מול הפועל חדרה את הכרטיס הצהובה החמישי שלו.

בינתיים, כפי שפורסם בספורט1, מכבי נתניה הודיעה הבוקר על מכירת מיני מנויים למשחקי הפלייאוף העליון, שיחלו ביום ראשון מול הפועל ב"ש (20:00, שידור ישיר בספורט4). מחיר המנויים יהיו 300 שקלים למבוגר ו-220 שקלים לילד, כשהרוכשים יזכו להנחה של 10% לקניית מנוי בעונה הבאה.


פיניש. ייעדר מהמשחק הקרוב בגלל צהובים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי