באשדוד מבינים: "נוכל לדבר על הישרדות רק אם ננצח את הפועל ת"א"

מ.ס אשדוד
מ.ס אשדוד | לירון מולדובן

הקבוצה מתוכננים לקרב התחתית נגד האדומים (שבת 18:05, ספורט4): "לא הצלחנו לגרור עוד קבוצות למאבקי הירידה. המצב ברור לכולם". חטאב ישוב להרכב, במועדון שמחו על זימונו של ג'ראפי לסגל הנבחרת

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תשחק בשבת במחזור פתיחת הפליאוף התחתון נגד הפועל תל אביב בחוץ באיצטדיון אם המושבות (18:05, ישיר בספורט4). בקבוצה מבינים כי המשך המאבק נגד הירידה לליגה הלאומית מחייב סדרת ניצחונות רצופים ותוצאות לא טובות של שתי היריבות במאבק נגד הירידה, בני סכנין ומכבי פתח תקווה.

גורם במועדון אמר: "לא הצלחנו במטרה לצרף למאבקים הישירים נגד הנשירה מספר קבוצות גדול יותר מאשר מכבי פתח תקווה ובני סכנין. המצב ברור לכולם במועדון שהמבט הוא אל מעל הקו האדום, אל מכבי פתח תקווה שנמצאת עם שש נקודות מעלינו והפרש שערים טוב יותר. נוכל לדבר על סיכוי הישארות רק אם ננצח את הפועל תל אביב, וזאת משימה לא קלה".

הבשורה היחידה שהביאה למשב רוח מרענן בקבוצה הייתה הזימון לו זכה השוער יואב ג'ראפי לסגל נבחרת ישראל.

שחקני מ.ס. אשדוד.
שחקני מ.ס. אשדוד. "המבט הוא אל מעל לקו האדום" (לירון מולדובן)

להרכב בשבת יחזור הבלם עוביידה חאטב, שלא שיחק בשל הרחקה בשני ההפסדים נגד מכבי תל אביב ומכבי פתח תקווה. הקשר הצרפתי ג'ואל מארסיאל עדיין פצוע ולא מתוכנן לשחק. בקבוצה ימתינו בנושא השחקנים שימשיכו בקבוצה בעונה הבאה במידה ותהיה ירידה לליגה הלאומית. למרות שהבעלים ג'קי בן זקן אמר לפני מספר שבועות כי במקרה של ירידה כל הסגל יישאר וינדוד למשחקי שישי ושני בלאומית, מסתמן כי יתבצע מהלך גדול של שינויים ויותר ממחצית הסגל הנוכחי יעזוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי