דראפיץ' וברדה החליטו: כחלון וקניקובסקי לא יפתחו נגד ב"ש

גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי | דני מרון

בנתניה מעוניינים לשמור על השניים מפני ספיגת כרטיס צהוב חמישי שיגרום להחמצת חצי הגמר. במועדון סבלניים עם היקה: "באימונים רואים דברים של שחקן טוב"

(גודל טקסט)

לאחר תוצאת התיקו ביום שבת מול הפועל חדרה, מכבי נתניה תפתח ביום ראשון את משחקי הפלייאוף העליון במשחק חשוב מול הפועל באר שבע (20:15, ישיר בספורט4), כאשר היא תיאלץ ככל הנראה להתחיל אותו ללא שני שחקנים חשובים: גבי קניקובסקי ו-ויקי כחלון.

צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה קיבלו החלטה עקרונית לפיה השניים, אשר סוחבים ארבעה כרטיסים צהובים, לא יפתחו כדי לא לסכנם וכדי שיימנעו מצבירת כרטיס צהוב חמישי אשר יגרום להם להיעדר ממשחק חצי הגמר מול הפועל חדרה ב-2.4 באיצטדיון טדי. בצוות המקצועי עושים מאמץ גדול להשאיר את השחקנים בפוקוס לאחר התצוגה המאכזבת בשבת ורואים במשחק חצי הגמר כחשוב ביותר גם מתוך חשש שהפסד בו יכול לגרום לנפילת מתח להמשך משחקי סיום העונה.

עוד בפן המקצועי, למרות היכולת הלא משכנעת של קשר הרכש יחמיר היקה, בנתניה מגלים סבלנות כלפיו: "צריך לתת לו זמן להתאקלם. באימונים אנחנו רואים דברים של שחקן טוב וצריך לזכור שהוא שיחק רק שלושה משחקים" אמרו במועדון. צוות המאמנים עדיין לא שוחח עם השחקנים על המשחק מול חדרה וצפוי לעשות זאת באספת הווידאו מחר, כאשר כבר בשבת, היכולת במחצית הראשונה גרמה לאכזבה רבה, כשגם סלובודאן דראפיץ' נראה כועס במחצית, למרות שלא שוחח עם שחקניו.


היקה. בנתניה נותנים לו את הזמן (דני מרון)

ביום ראשון הקרוב צפויה להתקיים פגישה במשרדי ההתאחדות לכדורגל בין נציגי הקבוצות אשר ישתתפו בחצי הגמר, אשר תעסוק בין השאר בסידורי ההושבה לקראת המשחק בכל יום. לאחר מכן, תיפתח גם המכירה לשני המשחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי