חואן קרלוס: "כל עוד יש לנו צ'אנס, צריכים לתת את הכל"

חואן קרלוס
חואן קרלוס | מאור אלקסלסי

בבני סכנין סקפטיים לגבי סיכויי ההישארות, אבל המאמן הספרדי משדר אופטימיות ואמר לשחקנים לקראת הפועל רעננה: "לא כבשנו מול באר שבע וזה הזמן לעשות זאת". פלאח המוצהב ייעדר, גאדיר עדיין בספק

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

"זאת ההזדמנות האחרונה שלנו", ככה אמרו הבוקר (שישי) בבני סכנין לקראת המשחק הראשון של הקבוצה בפלייאוף התחתון מול הפועל רעננה. אצל נועלת הטבלה מבינים כי סיכויי ההישארות נמוכים ובכל זאת רוצים לנסות ולדחות את הקץ ואולי אף לאגור אופטימיות דרך ניצחון על הקבוצה של מנחם קורצקי.

בכל מקרה, נראה כי מי שאופטימי יותר מכולם הוא דווקא מאמן הכושר הספרדי חואן קרלוס, שמתפקד כעת כמאמן הראשי. קרלוס אמר אתמול לשחקנים: "כל עוד יש לנו צ'אנס, צריכים לתת את הכל. שיחקתם טוב מול באר שבע אבל לא כבשנו וזה הזמן לעשות זאת".

מבחינה מקצועית, הקבוצה תחסר את הבלם סארי פלאח המוצהב ואת הקשר ג'אבר עטאא הפצוע. גם כשירותו של החלוץ מוחמד גאדיר מוטלת בספק ורק לאחר האימון המסכם תתקבל החלטה לגבי מצבו. הצוות המקצועי של הקבוצה טרם תרגל הרכב אבל נראה כי יבוצעו שינויים משמעותיים מההרכב שפתח בתיקו 0:0 מול הפועל באר שבע. ההתלבטות לגבי מחליפו של סלאח בהגנה היא בין מרון גנטוס לבין אולכסנדר סטטסנקו. אזולאי ואיברהים ללה ימשיכו בחוד ההתקפה.


חואן קרלוס. עדיין מאמין שסכנין יכולה להישאר בליגה (מאור אלקסלסי)

על פי האימון נראה כי חואן קרלוס לא יבצע שינויים משמעותיים מההרכב שסיים בתיקו מול באר שבע.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מרון גנטוס, אלבין פאנישי, אמנועל אמבולה, מהראן ראדי, אייהב גנאיים, חאלד חלאיילה, ישראל זגורי (אלכסנדר סטניבלייביץ), שלומי אזולאי ואיברהים לאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי