ניסו אביטן: "לא נסכן שחקנים, נשמור אותם לחצי גמר הגביע"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

לקראת המשחק נגד המוליכה (שבת 15:35, בספורט4), מאמן הפועל חדרה דיבר במסיבת עיתונאים: "רוצים להיראות טוב בפלייאוף העליון. עד עכשיו יש לנו עונה מדהימה". חביב אוחיון צפוי לפתוח בשער

(גודל טקסט)

הפועל חדרה תפתח מחר (שבת, 15:35, שידור ישיר בספורט4) את משחקי הפלייאוף העליון כמפתיעה הגדולה ביותר של ליגת העל בשנים האחרונות, כשתתארח באצטדיון בנתניה מול מכבי תל אביב. גם במהלך השבוע התקשו אנשי המועדון לעקל את העובדה כי למרות כל הקשיים בתחילת העונה, הקבוצה הצליחה להתברג בשישייה הראשונה.

בנוסף, במועדון לא מתכוונים להפוך ל'בשר תותחים' בפלייאוף העליון, אך לפחות לקראת במשחק הקרוב מול מכבי תל אביב תעלה חדרה עם הרכב חסר. המגן דיאא לבאבידי ייעדר בגלל הרחקה. השוער אוסטין אג'ידה והחלוץ לוסיו ייעדרו בגלל החשש כי כרטיס צהוב ימנע מהם לשחק בחצי גמר גביע המדינה נגד מכבי נתניה.

שחקן נוסף שייעדר הוא הקשר סלים עמאש הפצוע והוא צפוי לעבור בדיקת MRI, כשהחשש הוא מקרע במיניסקוס שיגמור לשחקן את העונה. מי שצפוי לקבל הזדמנות מחודשת הוא השוער חביב אוחיון. עמית כהן יחליף את לבאבידי בעמדת המגן הימני, איילון אלמוג ודובב גבאי יפתחו בהתקפה. למרות כל החיסורים במועדון הבהירו השבוע לשחקנים: "כל שחקן שיעלה על הדשא צריך לתת מעצמו".


סלים עמאש. חשש לקרע במיניסקוס (עדי אבישי)

"אנחנו מגיעים בתחושת סיפוק על כך שהצלחנו להיות בפלייאוף העליון", אמר המאמן ניסו אביטן במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, "מצד שני, משחק חצי גמר הגביע מאוד חשוב עבורנו ולא נסכן שחקנים כדי לשמור אותם לחצי הגמר. מכבי תל אביב היא הקבוצה הכי טובה בישראל ועושה עונה מדהימה. לנו חשוב להציג יכולת טובה בפלייאוף ולעשות תוצאות טובות כדי להמשיך את העונה המדהימה שלנו".

ההכנות למשחק: "למעט דיא לבאבידי המורחק וסלים עמאש הפצוע, נחסר שחקנים מתוך בחירה. ההכנה שלנו למשחק הייתה כמתוכנן ובסדר גמור ומבחינתנו מה שחשוב זה מבחן התוצאה. יש לנו רצון להיראות טוב בפלייאוף העליון. אנחנו יודעים שמפלס הלחץ ירד ומצפים מהשחקנים להציג יכולת טובה כמו ברוב שלבי העונה".

העובדה כי במכבי תל אביב כבר מתכוננים לאליפות: "הפועל חדרה תמיד מגיעה עם מוטיבציה גבוהה. אנחנו מעריכים כל רגע וכל דקה שאנחנו בליגת העל. אנחנו לא מתייחסים למה שמכבי תל אביב מתכננים, אנחנו עושים רק את הדברים שאנחנו צריכים ורוצים לעשות".

אביטן חוגג את ההעפלה לפלייאוף העליון.
אביטן חוגג את ההעפלה לפלייאוף העליון. "חצי הגמר חשוב עבורנו" (אודי ציטיאט)

בנושא אחר, ישיבת ההנהלה החדשה שהייתה אמורה להתקיים ביום ראשון הקרוב נדחתה בשבוע נוסף, ישיבה בה צפוי יקיר שוורץ להתמנות לייושב הראש החדש של הקבוצה על חשבונו של אורן גולן שיהפוך רשמית ליועץ המקצועי של המועדון.

הרכב משוער: חביב אוחיון, עמית כהן, וויסאם רבאח, דויד מתיאוס, מקסים גרצ'קין, מנשה זלקה, ג'ורג' פוצ'יבה, אליאל פרץ, ויטלי גנון, איילון אלמוג ודובב גבאי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי