טננבאום עשוי לפתוח בשער מול חדרה במקום ראיקוביץ'

דניאל טננבאום
דניאל טננבאום | דני מרון

איביץ' עדיין לא החליט אם לתת לשוער השני לעלות בין הקורות של מכבי תל אביב נגד הפועל חדרה (שבת, 15:35, ישיר בספורט4), על מנת לתת מנוחה לשוער הסרבי לפני היציאה למשחקי נבחרתו. התלבטות גם בין אצילי לכהן

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח מחר (שבת, 15:35, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון בנתניה את הפועל חדרה בפתיחת משחקי הפלייאוף העליון, כשהמפגש יהיה הראשון בו יופעלו מצלמות ה-VAR בליגת העל. אוהדי מוליכת הטלבה מרוצים משעת המשחק המוקדמת, כשצפויים להגיע מעל 11 אלף צופים ללא הלחץ של עומסי התנועה בדרך למגרש.

שחקני מכבי תל אביב יצאו בתום המשחק לארבעה ימי חופשה, מלבד ששת השחקנים שזומנו לסגל הלאומי וימשיכו למשימת הנבחרת הלאומית במשחקים נגד סלובניה ואוסטריה. דור מיכה יעלה למגרש עם חבישה מיוחדת על היד בה נפצע בניצחון 1:2 על בני יהודה.

במכבי תל אביב מבהירים: "אין משחקים קלים וכל קבוצה מולה אנחנו מתמודדים זוכה לכבוד בלי קשר למקומה בטבלה". המאמן ולדימיר איביץ' אמר אתמול במסיבת העיתונאים כי קיימת אפשרות שאורוש ניקוליץ' יהיה בסגל הרחב למשחק, כשבכל מקרה הקשר הסרבי מתוכנן לקבל דקות משחק משמעותיות לאחר פגרת הנבחרת.


דור מיכה. יעלה לשחק עם חבישה מיוחדת על היד הפגועה (מאור אלקסלסי)

במכבי תל אביב מדברים על המשימה לסיים את העונה ללא הפסדים תחת ולדימיר איביץ', דבר שקרה בפעם האחרונה בעונת 1957/8 תחת המאמן יוסף טסלר שזכה עם הקבוצה באותה שנה בדאבל.

ולדימיר איביץ' יחליט מחר אם לאפשר לשוער פרדראג ראיקוביץ' מנוחה על הספסל לקראת יציאתו למשחקי נבחרת סרביה, ולהציב בין הקורות את דניאל
טננבאום. המאמן מתלבט אם לפתוח בקישור האחורי עם דן גלזר או אבי ריקן, כשבחלק הקדמי ההתלבטות היא בין עומר אצילי ליונתן כהן.


דניאל טננבאום. יפתח בהרכב מול חדרה? (דני מרון)

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ' (דניאל טננבאום), אלי דסה, שרן ייני, שחר פיבן, אנריק סבוריט, דור פרץ, דן גלזר (אבי ריקן), דור מיכה, יונתן כהן (עומר אצילי), צ'יקו אופואדו (איתי שכטר), אלירן עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי