צ'יבוטה, קונסטנטין וסורו לא בסגל של אבוקסיס למכבי חיפה

איסמאילה סורו עם מאוויס צ'יבוטה
איסמאילה סורו עם מאוויס צ'יבוטה | דני מרון

בני יהודה תגיע בהרכב חסר למשחק הפתיחה של הפלייאוף העליון בסמי עופר: החלוץ ינוח על מנת לא לספוג צהוב לפני חצי גמר הגביע, המגן פצוע והקשר מורחק. יהונתן שאבי סובל מפציעה ברגלו

(גודל טקסט)

בני יהודה, שסוחבת רצף שלילי של שלושה הפסדי ליגה רצופים, תפתח את הפלייאוף העליון במשחק חוץ נגד מכבי חיפה בסמי עופר מחר (שבת 20:15, שידור ישיר בספורט4). הזהובים, שגם העפילו לחצי גמר הגביע, מגיעים למאני טיים של העונה במומנטום שלילי ובצוות המקצועי יעשו כעת נסיונות לייצב את הקבוצה ולחזור למסלול הניצחונות.

המאמן יוסי אבוקסיס יחסר את שי קונסטנטין הפצוע, איסמעילה סורו המורחק וגם את מאוויס צ'יבוטה, שיקבל מנוחה על מנת לא לספוג צהוב חמישי שימנע ממנו לקחת חלק בחצי גמר הגביע נגד מכבי תל אביב.

מי שיחזור לסגל ואף יפתח בהרכב הוא השוער הליטאי אמיליוס זובאס, שהחלים מהפציעה בברכו. עומר ניראון הצעיר ישמש כשוער שני, לאחר שיהונתן שאבי שפתח בשבוע שעבר, סובל מפציעה ברגלו ונשאר מחוץ לסגל. יובל אשכנזי יפתח בקישור המעובה של הזהובים במקום סורו המורחק ואבישי כהן ימלא את מקומו של קונסטנטין באגף ימין בהגנה.

סורו וצ'יבוטה. אחד מוצהב, השני חושש מצהובים (דני מרון)
סורו וצ'יבוטה. אחד מוצהב, השני חושש מצהובים (דני מרון)

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, איציק עזוז, קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה, תאמבי סגס, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, עמית זנטי, יאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי