כץ: "מצפה מהשחקנים שיבינו שזה משחק על עונה שלמה"

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

בעלי הפועל חיפה ערך שיחת ועידה עם הצוות המקצועי בעקבות החלטת המאמן שרון מימר לפתוח עם קדוש בשער על חשבון שטקוס מול בית"ר ירושלים (ראשון, 21:00). התלבטות לגבי חוליית הקישור, גולדברג ומלול יהיו כשירים

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תחל מחר (ראשון, 21:00) את הופעותיה בפלייאוף התחתון במשחק הבית מול בית"ר ירושלים – מפגש שבעונה שעברה היה משחק צמרת לכל דבר. במשך כל השבוע שוחח המאמן שרון מימר עם שחקניו במטרה להחזיר בהם מוטיבציה, לאחר שהקבוצה פספסה את מקומה בשישייה הראשונה במחזור האחרון של העונה הסדירה בעקבות תיקו 2:2 נגד הפועל רעננה.

גם הבעלים יואב כץ חושש מהמצב בו נמצאים שחקניו והבהיר: "מדובר במשחק קשה של שתי קבוצות טובות שקרובות אחת לשנייה בטבלה. אני מצפה מהשחקנים שיבינו שמדובר במשחק על עונה שלמה כדי להבטיח את ההישארות בליגה כמה שיותר מוקדם. אסור לנו להיקלע לבעיה במחזורים האחרונים ולכן מדובר במשחק חשוב ונבוא אליו עם הרבה מוטיבציה".

שאלת המפתח במשחק הזה היא הצבתו של רן קדוש בשער על חשבונו של ארנסטס שטקוס. מימר הסביר כי מדובר בהחלטה שהתקבלה לפני מספר שבועות מתוך רצון לאפשר לקדוש לקבל דקות משחק בליגה, כאשר בדבר מעודכן גם כץ עצמו, שערך מספר שיחות ועידה עם הצוות המקצועי בנושא.


קדוש. הזדמנות בין הקורות גם נגד בית"ר (דני מרון)

מעבר לכך, המגנים דור מלול ושון גולדברג ערכו אתמול אימון מלא ונראה כי יהיו כשירים. ריקי מיטרבסקי יפתח במרכז ההגנה במקומו של גבריאל תמאש המוצהב ובקישור נראה כי רסמוס סיוסטדט יפתח ולצדו ישנה התלבטות בין ראדו גינסארי, גיא חדידה ומתן חוזז. בהתקפה תמשיך השלישייה משבוע שעבר – נס זמיר, גילי ורמוט ועידן שמש.

הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול, ריקי מיטרבסקי, ניסו קפילוטו, שון גולדברג, רסמוס סיוסטדט, ראדו גינסארי (גל אראל), גיא חדידה (מתן חוזז), גילי ורמוט, נס זמיר ועידן שמש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי