אוגו נתפס בבדיקת משטרה, אלחמיד עבר תאונת דרכים

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

צרות בבירת הנגב: הניגרי הודיע לראשי הפועל ב"ש כי נתפס כשבדמו אלכוהול מעל המותר בחוק, הבלם מטופל בבית חולים. מיכאל אוחנה צפוי לערוך בכורה נגד נתניה (ראשון, 20:15 בספורט4), ויטור עשוי לחזור לסגל

(גודל טקסט)
במקום שבו נפצע לפני כשנה, עשוי מחר מיכאל אוחנה לחדש את פעילותו על כר הדשא (ראשון, החל מ-20:15 בשידור ישיר בספורט4). קשרה של הפועל באר שבע מיועד להיות בסגל לקראת המשחק מול מכבי נתניה, ויחכה על הספסל לאיתות מברק בכר למקרה שיזדקק לשירותיו. כידוע, אוחנה חזר לסגל במחזור הקודם מול סכנין, אבל הרחקתו של אורן ביטון שיבשה את התוכניות לאפשר למיכאל לרשום את הקאמבק כבר בדוחא.


ג'ון אוגו הודיע לראשי הקבוצה כי אתמול נתפס בבדיקת משטרה כשבדמו אלכוהול מעל המותר בחוק. אוגו הושעה על ידי המועדון עד להודעה חדשה. לספורט1 נודע כי אוגו נתפס לפנות בוקר בתל אביב ועוכב לחקירה במשטרה. כעבור מספר שעות, לאחר ששיעור האלכוהול בדמו ירד לערכים שהם בגדר הנורמה, הורשה השחקן לחזור לביתו בבאר שבע באמצעות מכוניתו.




עורך דין איתי יצחק
עורך דין איתי יצחק המייצג את ג'ון אוגו (צילום: פרטי)


הליך השחרור של אוגו נעשה בהתערבות פרקליטו, עו"ד איתי יצחק. זוהי הפעם השנייה שאוגו נתפס בגין נהיגה בשכרות, כשבפעם הקודמת הוגש נגדו כתב אישום ורישיונו נשלל למספר חודשים. בתום העונה אוגו יסיים את החוזה בטרנר והוא צפוי לעזוב לאחר ארבע עונות. כאמור, אוגו הושעה עד הודעה חדשה ולא שותף הערב באימון המסכם של קבוצתו. קווין טאפוקו או אריק סאבו צפויים למלא מחר את מקומו מול נתניה.


אלחמיד. לא ברור מתי יחזור (מאור אלקסלסי)
אלחמיד. לא ברור מתי יחזור (מאור אלקסלסי)


הצרות בבירת הנגב לא נפסקו גם לאחר השעיית אוגו: הבלם חאתם עאבד אלחמיד נפצע בתאונת דרכים. "קיבלתי מכה חזקה בראש ואני לא זוכר כלום מהתאונה", אמר אלחמיד לחבריו בקבוצה זמן קצר לאחר שפונה לבית החולים סורוקה. אלחמיד ספג חבטה בראשו בהתנגשות על רכב שסטה ממסלולו והתנגש בו חזיתית. מעוצמת ההתנגשות הופעלו כריות האוויר במכוניתו ושרטו את פניו. חתאם מטופל במיון הכירורגי בסורוקה.


לאחר שעבר סדרת בדיקות נשאר השחקן להשגחה בבית החולים, והוא צפוי להשתחרר בזמן הקרוב. אל חמיד יחמיץ בוודאות את משחק קבוצתו מחר בנתניה, ולרוע מזלו ייאלץ כנראה לוותר על ההכנות של הנבחרת לקראת משחקה ביום חמישי הקרוב נגד סלובניה. כזכור, אלחמיד קיבל בשבוע שעבר הודעה על זימונו לסגל וציפה בדריכות לאפשרות שיוכל לתרום לנבחרת מכישוריו. בעקבות פציעתו של חתאם, נראה שמיגל ויטור יפתח מחר במקומו. הבלם עבר תהליך שיקום ממושך בעקבות ניתוח בברכו, וצפוי לתגבר את קו ההגנה הבאר שבעי. פרט לביטון ולחן עזרא המגובס, יעמוד לרשות הצוות המקצועי סגל מלא.


מלבד אנשי הפועל באר שבע, עוקבים אחרי הסיפור גם אנדי הרצוג ואנשי ההתאחדות לכדורגל. בלם הפועל תל אביב אוראל דגני נמצא בראש רשימת ההמתנה להחליפו. גם בלם מכבי תל אביב שחר פיבן בהיכון לקריאתו של המאמן האוסטרי.



ויטור. גם הוא שוב כשיר (אודי ציטיאט)


האלופה היוצאת טרם ניצחה העונה את נתניה, כאשר בשני מפגשי הליגה ביניהן ליקטה נקודה אחת בלבד. נתניה גם הדיחה את באר שבע מהגביע, והיא מסתמנת בתור "הכבשה השחורה" של בכר ושחקניו. בקבוצה מבירת הנגב לא מתרשמים מהדיווחים על האפשרות שנתניה תשמור על רגליהם של כמה מכוכביה ותעלה בהרכב חסר. "נתניה היא קבוצה מסוכנת שהתקשינו מולה", אומרים בטרנר. "נהיה חייבים להיות במיטבנו כדי להשיג תוצאה טובה".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי