איביץ': "בשביל לנצח במשחק הבא אנחנו חייבים לשנות מנטליות"

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב לא התרגש מה-0:2 על חדרה שקירב את קבוצתו ניצחון אחד מאליפות: "חייבים לשחק טוב יותר מאשר בשני המשחקים האחרונים". אביטן (בצחוק): "היה לנו ברור שההחלטה הראשונה של ה-VAR תהיה נגדנו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אמנם התקרבה עוד צעד לאליפות היום (שבת) עם ניצחון 0:2 על הפועל חדרה במחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון, וייתכן שבמשחק הבא תוכל כבר להבטיח את האליפות שמונה מחזורים לסיום.

את מאמן הצהובים ולדימיר איביץ' זה לא עניין: "זה ניצחון מאוד חשוב, אולי לא שיחקנו את הכדורגל הטוב ביותר שלנו, אבל לקחנו שלוש נקודות ואנחנו ראויים להם. היינו הקבוצה הטובה ביותר. ננתח את מה שלא עבד וננסה להשתפר, כי במשחקים האחרונים לא הראינו את מה שאנחנו רוצים".

ניצחון במשחק הבא עשוי להבטיח אליפות: "יש לנו כמה ימים לנוח בפגרת הנבחרות, אבל אם אנחנו רוצים לנצח את המשחק הבא אנחנו צריכים לשנות את המנטליות. אנחנו חייבים לשחק טוב יותר מאשר בשני המשחקים האחרונים, במיוחד במחציות הראשונות שלהם".

החלטת ה-VAR.
החלטת ה-VAR. "סומך על השופטים" (אודי ציטיאט)

האם יסתפק בניצחון על פני יכולת טובה: "כל ניצחון הוא חשוב, זה תלוי במצב שלנו. לפעמים אנחנו לא מנצחים אבל אני מרוצה מאיך שאנחנו משחקים. עכשיו בסוף העונה כל משחק הוא משחק קשה, ויש לנו את חצי גמר הגביע בקרוב. חייבים לעבוד קשה ולהשתפר כדי לנצח את המשחק הבא".

גם למאמן הקבוצה המפסידה ניסו אביטן היה מה להגיד: "שיחקנו נגד היריבה הכי איכותית שיש לכדורגל הישראלי להציע, והאמת ששיחקנו טוב. אין ספק שההחלטה ב-VAR שיבשה לנו קצת את התוכניות. אני מסיר את הכובע בפני השחקנים שלי שהתאמצו".

"לנו היה ברור שההחלטה הראשונה של הVAR תהיה נגד חדרה", הוסיף אביטן בצחוק, "אני לא ראיתי את המהלך, סומך על השופטים".

אביטן.
אביטן. "אוחיון יקבל עוד דקות בהמשך" (אודי ציטיאט)

על חביב אוחיון, ששוב לא הראה דריכות בשער: "חביב הוא שוער מצוין עם הרבה פוטנציאל, ויש לי שלושה כאלה בסגל. כולם יודעים למה אוסטין נח היום, הוא עוד יחזור וחביב עוד יקבל דקות להוכיח שהוא ראוי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי