בחדרה מאוכזבים: "בלי ההרחקה היינו נותנים פייט למכבי ת"א"

VAR
VAR | אודי ציטיאט

בקבוצה היו מרוצים מהיכולת במחצית הראשונה. כעס על ההרחקה של פוצ'יבה: "ציפינו משחקן כמוהו להימנע מעבירות כאלה". לבאבידי יחזור לסגל נגד הפועל באר שבע, המתנה לשיחה בין גולן לאביטן

(גודל טקסט)

בהפועל חדרה יצאו ברגשות מעורבים מההפסד 2:0 למכבי תל אביב אתמול (שבת). מצד אחד, במועדון הביעו שביעות רצון מהעמידה הטקטית של הקבוצה במחצית הראשונה, אך הביעו אכזבה מספיגת השערים במחצית השנייה.

עיקר האכזבה באה מכיוונו של הקשר ג'ורג' פוצ'יבה, שספג כרטיס אדום ישיר בעקבות החלטת ה-VAR לאחר שפגע במגן מכבי מאור קנדיל. "ציפינו משחקן כמו פוצ'יבה להימנע מעבירות כאלה. מצד שני, לפחות נכנסנו להיסטוריה", אמרו בחדרה והוסיפו: "הבעיה שללא המצלמות השופט כלל לא היה רואה את העבירה". פוצ'יבה ייעדר מהמשחק הבא נגד הפועל באר שבע, כמו גם מנשה זלקה שצבר צהובים. מי שצפוי לחזור הוא המגן דיאא לבאבידי. האחרון לא שיחק מול מכבי בגלל צהובים אבל גם נפצע לפני שבוע ימים ולכן צפוי לנוח בימים הקרובים אך בשל פגרת הנבחרת יוכל לחזור לכשירות מלאה עד המשחק.

בינתיים, במועדון ממתינים לשיחה בין היו"ר אורן גולן לבין המאמן ניסו אביטן בה יבקש גולן לשמוע על עתידו של המאמן. אם אביטן יסכים להישאר עונה נוספת, בחדרה יבקשו להוריד את סעיף השחרור מחוזהו. לא מן הנמנע שהמאמן יבקש להמתין עם התשובה לאחר חצי גמר הגביע בתחילת החודש הבא. "בשבוע הבא צריכה להיבנות הנהלה חדשה ואנחנו רוצים להתחיל להכין את העונה, ובראש ובראשונה רוצים לדעת מי יאמן אותנו", אמרו במועדון.

החלטת ה-VAR.
החלטת ה-VAR. "ללא המצלמות, השופט לא היה רואה את העבירה" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי