במכבי חיפה מודים: "בלבול שגה עם ההרכב, אבל למד מזה"

רמי גרשון עם נטע לביא
רמי גרשון עם נטע לביא | מאור אלקסלסי

במועדון התאכזבו מהיכולת של הקבוצה לפני הפגרה. מאבוקה היה המורחק השמיני של חיפה וייעדר נגד מכבי תל אביב. גם השחקנים סופגים ביקורת: "הגיעו קצת יהירים למשחק"

(גודל טקסט)

אכזבה במכבי חיפה לאחר הפסד הליגה הראשון תחת מרקו בלבול אתמול (שבת) 2:0 לבני יהודה לאחר 12 מחזורים. במועדון הביעו את אכזבתם בעיקר מהיכולת, ולא פחות מכך מההרכב עמו עלה המאמן למשחק.

"בלבול שגה עם ההרכב. שיטת שלושת הבלמים עבדה והיה צריך להמשיך איתה. גם שילובו של איטורה היה צריך להיות במשחק אחר", אמרו בחיפה והוסיפו: "אין ספק שמרקו למד מהטעויות וזה ישתנה בהמשך. ידענו שההפסד יגיע מתישהו וזה הגיע כרגע, אנחנו עדיין במקום השני".

הביקורת הגיעה כלפי השחקנים, שעל פי חלק מאנשי המועדון הגיעו מעט יהירים למשחק. "זה היה נראה כי חלק מהשחקנים חשבו שהניצחון יגיע בלי מאמץ, וזה יטופל על ידי הצוות המקצועי", אמרו בכרמל. הקהל הירוק קיבל בהבנה את ההפסד והאוהדים מחאו כפיים בסיום המשחק. מי ששוב לא שותף היה החלוץ מוחמד עוואד, שנראה מתוסכל, אבל בחיפה הסבירו כי הפעם זה בשל הנסיבות והכרטיס האדום אותו ספגה הקבוצה כבר במחצית הראשונה. "הוא עוד ישחק רבות העונה", אמרו בקבוצה.

רמי גרשון ונטע לביא. הקהל מחא כפיים בסיום (מאור אלקסלסי)
רמי גרשון ונטע לביא. הקהל מחא כפיים בסיום (מאור אלקסלסי)

במהלך השבוע שוחח בלבול עם שחקניו על כניסתו של ה-VAR והירוקים נפגעו כאשר המגן ארנסט מאבוקה פגע בקשר בני יהודה דולב חזיזה והשופט שרק לפנדל וכרטיס אדום. בחיפה התאכזבו מהכרטיס האדום, משמע מאבוקה ייעדר ממשחק הליגה הבא נגד מכבי תל אביב. "זה היה האדום השמיני שלנו העונה. יש לנו את כמות המורחקים הגדולה ביותר, וזה מוזר כי אנחנו לא הקבוצה האגרסיבית בליגה", אמרו בחיפה. מי שנעדר מהמשחק היה הקשר גורג' מנדג'ק, שלא שיחק בגלל צהובים וייצא השבוע למשחקי נבחרת קמרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי